Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Ondanks sterilisatie vrouw bang om zwanger te worden


svenn15

svenn15

06-12-2022 om 17:05 Topicstarter

Ze vind seks zeker niet vies. Enkel de sperma in haar is het geen wat ze vies vind.

svenn15 schreef op 06-12-2022 om 17:05:

Ze vind seks zeker niet vies. Enkel de sperma in haar is het geen wat ze vies vind.

Gelukkig, Svenn. 🙂

IMI-x2 schreef op 06-12-2022 om 16:59:

Dat was helemaal niet wat ik schreef. Ik vind het triest als mensen seks vies vinden.

Zegt iemand dat dan? 

svenn15 schreef op 06-12-2022 om 17:05:

Ze vind seks zeker niet vies. Enkel de sperma in haar is het geen wat ze vies vind.

En voorheen was dat nooit een probleem toen ze nog aan de pil was?

IMI-x2 schreef op 06-12-2022 om 09:50:

[..]

Meen je dat nou? Ik ben een vijftiger die redelijk open over seks praat, maar dit heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Eerder andersom, de meeste vrouwen die ik spreek, vinden het juist een heerlijk gevoel als hun partner in hun klaarkomt, dat soms zelfs nog tot een extra orgasme kan leiden.

Handdoekje bij de hand en meteen wegvegen, dat lijkt me de oplossing hier.

Misschien vindt deze vrouw seks eigenlijk vies? Dat lijkt me heel triest. TO, zorg jij er wel voor dat je schoon bent voordat je het bed met haar deelt, en zeker de gevoelige delen? Dat lijkt me bij deze vrouw extra belangrijk.

Hier moet ik wel een beetje om lachen eigenlijk, meen je dat nou serieus? Het is nou niet dat dat theelepeltje sperma met 200km per uur in een vrouwenlichaam wordt getorpedeerd 😬

Kersje schreef op 06-12-2022 om 17:41:

[..]

Hier moet ik wel een beetje om lachen eigenlijk, meen je dat nou serieus? Het is nou niet dat dat theelepeltje sperma met 200km per uur in een vrouwenlichaam wordt getorpedeerd 😬

Het klaarkomen voel je (ik wel tenminste, voordat ik daar weer klachten over krijg), het ejaculeren niet nee 😉

IMI-x2 schreef op 06-12-2022 om 17:46:

[..]

Het klaarkomen voel je (ik wel tenminste, voordat ik daar weer klachten over krijg), het ejaculeren niet nee 😉

Dat lijkt mij best vanzelfsprekend eerlijk gezegd (in meerdere opzichten). Ooit 1 ‘stille genieter’ gehad, zo afknapperig vond ik dat brrrrr 🤭

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.