Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Anoniem

Anoniem

01-09-2013 om 22:27

Moeilijk klaarkomen

Ik heb sinds een aantal weken een probleem met klaarkomen. De seks is nog steeds geweldig, het verlangen is er en we houden nog even veel van elkaar als altijd. We hebben geen ruzie en geen zorgen.
Toch kan ik sinds kort bijna niet klaarkomen. Raak super opgewonden, maar haal het steeds net niet.
Heeft dat met mijn leeftijd te maken? Ben 45...... Maak me zorgen, begin van de overgang ofzo?
Wie heeft hier ervaring mee?

ikke

ikke

02-09-2013 om 20:41

En bij jezelf?

als je het 'zelf doet'? (dat gaat bij de meeste mensen probleemloos), is het dan ook een probleem?

ikke-even-ano

ikke-even-ano

03-09-2013 om 15:42

Marin

Klopt idd, dat is wel een keer gebeurd en daarna werd het lastiger. Normaal kan ik zulke dingen echter wel uit mn hoofd zetten, en het is daarna ook een tijdje weer gewoon goed gegaan, maar nu is het weer mis... En ik baal er echt van!!

ikke-even-ano

ikke-even-ano

03-09-2013 om 15:53

Ikke

Zelf doen is geen probleem.... Dus tegenwoordig maak ik het zelf vaak maar af.
Zou het dan toch tussen mijn oren zitten? Wat is seks toch psychisch he..............

Me too

Me too

06-09-2013 om 11:21

Altijd al

Jouw probleem is nieuw voor je. Ik heb het altijd al gehad. Ik heb me er maar bij neergelegd. Het gekke is bij mij dat ik wel af en toe spontaan een orgasme krijg, vlak voor ik wakker word. En nee, dan heb ik echt niet onbewust bij mezelf zitten 'wroeten'.
Ik heb voor mezelf het idee dat ik het niet kan omdat ik moet. Die dwang om tot een orgasme te komen bij het vrijen, bedoel ik. Alsof het dan niet af is. Dus heb ik me er maar bij neergelegd, het is niet belangrijk meer.
Misschien kun je een tijdje proberen er niet zo'n punt van te maken. Als je al begint met het idee dat het misschien weer niks wordt dan heb je grote kans dat het inderdaad zo is. Laat het maar even los.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.