Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

veertigminner

veertigminner

30-09-2013 om 13:38

midlifecrisis?

Vriend en ik zijn al jaren samen > 20jr. Pubers thuis en beide een drukke baan.
De eerste jaren samen moesten we de sex ontdekken, 2 10ers die nog maagd zijn, dat verhaal. Er waren dingen die ik echt nooit zou gaan doen, vriend hetzelfde verhaal.
Inmiddels zijn we dus heel wat verder en blijven we ontdekken. Alles wat we nooit wilden proberen hebben we gedaan, of zijn we mee bezig )
Alleen, als ik zo om me heen hoor, pff sex, ben er te moe voor. Saai, kort en ga zo maar door.
Zou dit dan onze midlifecrisis zijn? We willen volgend jaar naar de kamasutra beurs en eens aan het soft swingen. We ontdekken nog steeds van alles en hebben heel graag sex.
Maar goed, zou dit een soort van midlifecrisis kunnen zijn?
Of herkend iemand dit wel?

Prille veertigplusser

Prille veertigplusser

30-09-2013 om 13:54

Mooi toch?

Ik denk niet dat het een midlifecrisis is. Je krijgt steeds meer tijd voor elkaar nu de kinderen groter worden en het is mooi dat jullie het nog steeds leuk hebben met elkaar. Hier ook een bloeiend seksleven (na 7 jaar samen), maar we hebben er niet zo'n behoefte aan om allerlei verschillende dingen te proberen met elkaar of anderen.
De Kamasutrabeurs schijnt trouwens een soort voorjaarsbeurs te zijn, maar dan gericht op erotiek, compleet met Jan en Annie's en tasjes met gadgets. Maar misschien is het wel heel leuk.

krin

krin

30-09-2013 om 14:19

Voor een midlifecrisis

Heb je wel een crisis nodig. Dit klinkt niet als een crisis, integendeel.
Je had het een midlife kunnen noemen als de man in reactie op de naderende ouderdom een Harley of cabrio had gekocht en op zoek was gegaan naar een leuk jong blondje, of als de vrouw in reactie op de naderende ouderdom een knappe jonge collega had verleid.
Zolang je het samen doet, heet het gewoon een goed seksleven, lijkt mij.

veertigminner

veertigminner

30-09-2013 om 21:13

nou

Dan is op dit moment ons sexleven wel heel goed. Die harley koopt hij trouwens niet hoor, hij heeft al een racemonster
En die beurs, we zijn er eerder geweest. En ik vond het wel heel leuk. Lekker met z'n 2en daar snuffelen en plezier maken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.