Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Geertruida

Geertruida

13-12-2011 om 13:39

Masturberen voor jongens (mannen..??)

Mijn oudste zoon is 17. Ik verschoon zijn bed, ruim (globaal) zijn kamer op en neem dan gelijk zijn rondslingerende pyama mee als ik de wasmachine vul. En ik vind nooit wat... behalve wat vlekken in zijn pyamabroek zo rond zijn 14e heb ik nooit meer iets gezien.. Geen tissues, geen verstopt ondergoed (of zo specifiek ruikend, aan elkaar geplakt ondergoed in de wasmand, herinner ik me nog van mijn ex) geen vlekken..

Hij moet toch een wandelende testosteron-bom zijn op zijn leeftijd... Ik kan me mijn eigen puberteit nog wel herinneren, met alle ge-experimenteer van dien, maar meisjes produceren iets minder 'rotzooi' hihi

Het is geen vraag om aan hemzelf te stellen (te genant voor woorden om het over te hebben met je moeder, toch..) en ik heb momenteel geen man in de buurt met wie ik intiem genoeg ben om dit aan te vragen. En ik ben gewoon nieuwsgierig.... hoe doet ie dat nou??
Heren, wie wil er zijn jeugdherinneringen delen?

groetjes Geertruida

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vrouw

Vrouw

13-12-2011 om 15:07

Een mogelijkheid...

Als ik een masturberende puber was en alle sporen zou willen wegwissen, zou ik wc-papier gebruiken om me mee af te vegen en daarna doorspoelen.
Onder de douche, ook een mogelijkheid. Heb vroeger als meisje úúúren masturberend in de badkamer doorgebracht, lichtjes ongerust dat men zich zou afvragen wat ik daar toch zo lang deed.

Marlou H.

Marlou H.

14-12-2011 om 15:52

Of zoals mijn man vroeger deed. Afvegen aan een sok, sok binnenste buiten en in de was ermee.

JV

JV

14-12-2011 om 23:23

Proest

Ja aan een sok. En dan moet je net mij als moeder hebben, ik draai altijd mopperend alle sokken weer buitenstebuiten voordat ik ze in de wasmachine doe.
Brr.
JV

dc

dc

14-12-2011 om 23:50

Brr ja!

Ik ga echt niet onnodig mijn handen in al dan niet gevulde vuile sokken doen hoor. Ik draai ze om NA de was!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.