Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Mannen van 40 +

Naar aanleiding van bovenstaand draadje:
Van een aantal manlijke 40+ kennissen/vrienden merk ik opeens dat ze gaan lopen flirten met mij. Is dat hun midlifecrisis? dat ze gaan uitproberen of ze nog in de markt liggen ofzo?
Ik vind het maar raar.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

18-06-2012 om 13:24

Ja, dat kan. Misschien hebben ze dat altijd al gedaan en valt het je nu pas op?

Karin*

Karin*

18-06-2012 om 18:58 Topicstarter

Nieuw

Nee, het is iets nieuws. En ik ben ook nog ouder dan 40+, dus een beetje vleiend vind ik het wel, maar wel onzinnig. ( hebben allebei al een relatie) Het viel me opeens op dat ze allebei halverwege de 40 zijn.

B_elle

B_elle

18-06-2012 om 23:25

Hebben thuis geen spanning meer

Het kan ook zijn dat het seksleven bij die mannen thuis nagenoeg stil is komen te liggen. Of dat er niet meer genoeg spanning in zit. De sleur is erin geslopen en daarom zoeken ze spanning buiten de deur. Vrouwen die zelf nog wel seksueel aktief zijn stralen dit uit.

Tigress

Tigress

24-06-2012 om 18:36

Ja en?

Moeten die vrouwen die nog wel seksueel aktief zijn dan maar besprongen worden?

B_elle

B_elle

24-06-2012 om 22:18

Wie had het over bespringen?

Karin* had het over flirten. Dus is het aan de nog wel seksueel aktieve vrouw of ze daar op in gaat of niet.

dc

dc

25-06-2012 om 23:58

Het kan ook

aan jezelf liggen. Misschien straal je uit dat je aandacht wil?

Flirten

Flirten is aandacht geven.

Erop in gaan is iets anders dan een beetje terug flirten.

Niet te zwsaar aan tillen, houd het luchtig en zorg dat het onschuldig blijft.

Swinger

Swinger

27-06-2012 om 13:33

Heerlijk!

Flirten vind ik zo leuk! Het geeft het leven zoveel jeux! En je hoeft er inderdaad helemaal niets mee, gewoon lekker van genieten en subtiel terugflirten! Je stapt niet gelijk bij zo'n man in bed, belooft hem niets, verlaat je eigen partner niet...Het geeft slechts plezier voor beide partijen.
Groet, Swinger

dc

dc

27-06-2012 om 17:24

Snap het niet

plezier? Mmm, ik zou er enkel ongemakkelijk bij voelen. Maar goed, ik ben niet echt flirterig aangelegd.

Karin*

Karin*

27-06-2012 om 20:54 Topicstarter

Verbaasd

Ik was vooral verbaasd er over.
En ach, ik word er wel vrolijk van, ook al flirt ik niet terug. (Ik dacht alleen, man wat doe jíj nou?) Zo knap ben ik nou ook weer niet , en zo sexueel actief ook niet eigenlijk..

Terugflirten

Je hoeft niet terug te flirten he?

Maar flirten an sich vind ik niet verkeerd. de boodsxchap moet wel duidelijk zijn

Swinger

Swinger

29-06-2012 om 16:43

Karin*

Hihi! Jij bent verbaasd en kan het niet geloven...dat zegt misschien al alles
Even iets genuanceerder: ik flirt alleen terug als ik een man ook leuk vind of als ik hem een pleziertje gun. (hoezo eigendunk En soms komt het initiatief van mij, maar dan moet zo'n man wel erg aantrekkelijk zijn! Ik doe er verder niets mee, vind het alleen maar leuk en het geeft me natuurlijk zelfbevestigig die ik overigens ook uit andere dingen haal.
Groet! Swinger

Toosje

Toosje

01-07-2012 om 22:00

Gewoon genieten

Heerlijk toch, dat iemand je die blik geeft, omdat hij je aantrekkelijk lijkt te vinden? Het is al gezegd, met flirten is niets mis. En alleen jij beslist wat je ermee doet!

Zelf flirt ik liever met vreemde mannen. Als de partner van een vriendin met me flirt, laat ik wel duidelijk merken daar niet van gediend te zijn. Ik ben geen heilig boontje, maar flirten (en misschien nog meer) met de partner van een vriendin gaat mij echt een grens te ver.

Toosje

Swinger

Swinger

02-07-2012 om 17:06

Toosje

Helemaal mee eens! Er zijn grenzen.
Swinger

Naieve doos

Naieve doos

03-07-2012 om 15:48

Goh toosje

ben blij dat daar jouw grens ligt. Helaas kan ik je uit ervaring melden dat niet elke beste vriendin daar zo over denkt.

Toosje

Toosje

05-07-2012 om 21:24

Naïeve doos

Spijt me voor jou dat te horen. Soms is het moeilijk om het te weerstaan en zijn de hormonen te sterk en de wil te zwak. Neemt niet weg dat het voor jou enorm pijnlijk moet zijn geweest om door 2 mensen tegelijk bedrogen te zijn geweest.

Groet,
Toosje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.