Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Ann1965

Ann1965

02-04-2013 om 14:58

Lange afstandsrelatie

Ik heb ivm de herkenbaarheid een nieuwe nick gebruikt.
Op dit moment hebben mijn man en ik een lange afstandsrelatie. Hij werkt op dit moment afwisselend een paar weken in een ver buitenland en dan weer in NL. Als mijn man weg is compenseren we het gebrek aan intimiteit door veel te SMS-en, bellen en skypen. Dat gaat er soms erg heftig aan toe. We geven elkaar erotische opdrachten, we fantaseren met elkaar, en we masturberen voor de webcam. We hebben op deze manier dagelijks, meestal meerdere keren per dag een seksueel moment. Als we van elkaar gescheiden zijn hebben allebei een heel hoog libido en seksueel verlangen naar elkaar. Maar het gekke is, als we bij elkaar zijn dan is dat op eens veel minder en hebben we hooguit twee keer in de week seks, in plaats van twee keer per dag. En wat we in werkelijkheid doen staat ook ver af van onze fantasieen.
Ik heb mijn man zojuist weer weg gebracht naar Schiphol. En vanochtend op Schiphol begon het weer met elkaar te teasen.
Is dit herkenbaar voor mensen met een lat-relatie of een relatie op afstand, of zijn wij een raar stel?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roosje

Roosje

02-04-2013 om 21:48

Nee hoor,

geen raar stel. Ik denk dat je gewoon minder remmingen hebt als je niet daadwerkelijk bij elkaar bent. Je kunt zeggen, sms-en enz. wat je wilt, omdat je toch fysiek gescheiden bent van elkaar. Je hoeft het immers toch niet waar te maken. Maar ondertussen ervaar je er de voordelen wel van! Ik zou er van genieten, lijkt me best uniek!

Beeetje ot

Maar HOOGUIT 2x per week?! Dan heb je sowieso echt geen problemen niet in die hoek tenminste!
Kan me wel voorstellen dat het makkelijker is soms om je van alles in je hoofd te halen en dat dat dan spannend is.

Hombre

Hombre

02-04-2013 om 23:36

Hebben en verlangen...

zijn twee verschillende dingen.

Soms is het bezit van de zaak het eind van 't vermaak.

Ann1965

Ann1965

08-04-2013 om 13:47

Hombre

Dit gezegde kende ik nog niet.

Maar ik weet niet of dit ook zo van toepassing op onze situatie.

Hombre

Hombre

08-04-2013 om 22:49

Ann

Heb je mij weer met m'n links, maar ik moest denken aan deze Ted talk:

http://www.ted.com/talks/esther_perel_the_secret_to_desire_in_a_long_term_relationship.html

Zij maakt dat onderscheid tussen 'hebben' en 'verlangen' en de spanning van het erotische zit 'm meer in het verlangen dan het hebben. Volgens haar.

Toosje

Toosje

11-04-2013 om 11:29

Hebben en verlangen (ot)

Zou daarom het spel der verovering zo vreselijk spannend en opwindend zijn? Want lang niet al mijn "veroveringen" eindigen in een geil samenspel. Soms nemen de erotische gevoelens direct af na de eerste ontmoeting.

Hombre

Hombre

11-04-2013 om 18:48

Toosje

Nee, da's wat anders:

http://en.wikipedia.org/wiki/Cock_tease

Ann1965

Ann1965

11-04-2013 om 18:51

Verlangen en hebben

Ik weet of het met verlangen naar en hebben van te maken heeft.
Ik denk dat het tijdsverschil ook een rol speelt en dat we allebei in een ander ritme zitten. Als ik ga slapen dan gaat hij naar z'n werk. Voor ik ga slapen gaan sturen we elkaar hitsige SMS-jes. Als allebei in NL zijn en ik zou SMS-en dat ik zonder slipje naar m'n werk ben (dat zal ik in het echt nooit doen), dan slaat dan meteen dood, want hij zit ook op z'n werk in een anti-erotische omgeving. Nu zit hij op z'n hotelkamer en kan hij over mij fantaseren.
Als we bij elkaar zijn hebben we nooit erotische gesprekken. Op een afstand kun je elkaars fantasie prikkelen.

Halverwege de middag dan ben ik net uit m'n werk, voordat m'n man gaat slapen dan skypen we vaak. Als de kids nog op school zijn dan gaat het er heel heftig aan toe. Voor mij een moment om eens lekker te ontstressen na een werkdag en voor hem het oudste slaapmiddel ter wereld.Als hij in NL is dan werkt dat niet want dan zit hij ook nog op z'n werk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.