Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

knuffels onder kleding

Mijn zoon, net vier stopt al een tijdje knuffels onder zijn kleding, op zijn buik maar ook op zijn rug.
Sinds kort stopt hij ook knuffels in zijn onderbroek. Als ik hem vraag waarom hij dat doet weet/geeft hij daar geen antwoord op.
Is wat hij doet "normaal" gedrag? Hij speelt ook gewoon verder als hij knuffels onder zijn kleding stopt.

Bulletje Bliep

Bulletje Bliep

08-08-2014 om 10:59

waarom bij sexualiteeit...

dat geeft aan dat je zelf al een invullingg geeft aan het 'probleem' . Ik denk dat het puur gaat om het veilige gevoel wat de knuffel hem geeft. Iss je zoontje een angstig jongetje?
Mijn zoon deed ddit ook wel. Bij hem was het ook vaak gerelateerd aan spelen dat jee zwanger bent. Dat intrigeerdeeee hem nogal, dus deed hij dat vaak.
Maar ik zou er niks achter zoeken, kwa sexuelee gevoelens.

Bulletje Bliep

Bulletje Bliep

08-08-2014 om 11:02

ik zou forumbeheer

vragen dit draadje te verplaatsen naar de leeftijdscategorieee ; heb je meer kans dat je van anderen hoort dat die dat ook zien bij kinderen. Maar diee koppelen het niet aan sexualiteit ddusss kijken ze niet hier!

+ Brunette +

+ Brunette +

08-08-2014 om 23:33

Sex: nou en?

En al zou het vanwege het lekkere gevoel zijn, so what? Als je hem maar duidelijk maakt dat hij het in vreemd gezelschap beter niet kan doen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.