Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

even anoniem

even anoniem

19-03-2009 om 12:26

Is dit vreemd?

Hoi,beetje vage titel van het bericht maar ik weet even niet hoe ik het moet noemen. Het is geen probleem ofzo maar toch iets waar ik wel een beetje mee zit.
Mijn man en ik (32) vrijen vaak heerlijk maar hebben bijna nooit geslachtsgemeenschap. En eerlijk gezegd missen we het ook niet. Of nou ja, mijn man niet maar ik misschien toch wel een beetje.
We vrijen dus wel lekker maar vooral; orale seks, hij vingert mij en ik trek hem af en praten over fantasien. Dit vinden wij heerlijk. Geen probleem zou je misschien zeggen maar ik word er een beetje onzeker van dat mijn man nooit zin heeft om te neuken (tja, ik noem het maar even bij de naam). Ik ben het wel eens gevraagd, dan ontkent hij het en zegt dat hij het wel lekker vind maar ik merk nooit enige aanstalte van zijn kant..
Beetje vaag verhaal maar herkent iemand het?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Karlek

Karlek

19-03-2009 om 12:59

Ik herken het

Bij ons hetzelfde: ook mijn man heeft veel minder behoefte aan penetratie dan aan andere vormen van sex (zoals je omschrijft). Ik heb het nooit beschouwd als iets negatiefs eigenlijk. Waarbij komt dat penetratie in mijn geval vaak blaasontsteking tot gevolg heeft, dus ik vind het prima zo. En ik kom trouwens niet klaar op die manier.

Waarom maakt het je onzeker? Mijn man vindt penetratie zo snel gaan, zo 'fantasieloos'. Als ik hem op mijn manier aan een hoogtepunt help vindt hij dat veel lekkerder en subtieler. Misschien geldt dat voor jouw man ook?

koentje

koentje

26-03-2009 om 21:40

Ach

er zijn ook mannen die niet van koffie houden maar wel een kopje thee blieven, toch?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.