Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

TVkast

TVkast

13-07-2011 om 10:48

Iemand ervaring met second love

Door omstandigheden hebben mijn partner en ik al ruim een jaar geen sex. Scheiden is nu geen optie maar zo doorgaan ook niet. Heeft iemand ervaring met Second Love? Is het wat of is het echt ranzig?
TVkast

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monet

Monet

13-07-2011 om 13:52

Second love?

Omdat ik niet weet wat je ermee bedoelt weet ik ook niet of ik er ervaring mee heb Wat is Second Love?

krin

krin

13-07-2011 om 14:26

Duur woord voor

vreemdgaan. Maar dan georganiseerd. zie secondlove.nl.
Sorry, geen ervaring mee. En als ik iemand voor erbij zou zoeken, zou ik liever zelf op zoek gaan dan kandidaten op zo'n site afgaan, denk ik.

krin

krin

13-07-2011 om 22:06

Tvkast

Je hebt gelijk, ik zou in mijn omgeving ook niet direct een kandidaat weten, nu ik er zo eens over nadenk. Ik denk dat Even anno wel een punt heeft, dat je ook gewone relatiesites kunt proberen. Ik heb het idee dat iemand die zich inschrijft op een speciaal voor overspel bedoelde site, een bepaalde kick krijgt van het clandestiene. Dat zou mij geen goed type lijken voor een (noodgedwongen) relatie buiten de deur. De kans op ranzigheid lijkt me gewoon groter.
Moelijke situatie, hoor. Succes.

Polly Shearman

Polly Shearman

14-07-2011 om 16:38

Ja maar

"meestal" ontstaat een buitenechtelijke relatie perongeluk!? toch? zijn er uberhaubt mensen die daar echt naar op zoek zijn? als je daar naar op zoek bent, kan je toch eerst beter gaan scheiden. Of ben ik dan hopeloos ouderwets.

Prostituee

Als ik niet wil en kan scheiden en het zou puur om de aandacht en sex gaan dan zou ik,denk ik,liever betaalde sex hebben. Geen ingewikkelde toestanden, geen verliefdheden,maar wel een gezellige afspraak met een aantrekkelijke man. Een gigelo,schrijf ik het goed?

Gigolo

moet het zijn....

Geertruida

Geertruida

15-07-2011 om 12:18

Ook gigolo

Ik zou ook voor een gigolo gaan. Krijg jij de aandacht die je nodig hebt en blijkbaar nu tekort komt, zonder dat er emoties bij betrokken worden. Een risico dat je wel loopt wanneer je een 'echte' affaire begint. En ik neem aan dat dat nou net niet de bedoeling is.
Denk ook aan het gezondheidsrisico; iemand die vreemd wil gaan en zich daarom meldt bij een website heeft dat wellicht al met meerdere personen gedaan. Een betaalde kracht is daar meer op 'ingericht'.
Maar hoe je nu aan een gigolo komt.. tja.. dat zou ik ook niet weten.. nieuw draadje??

Succes Geertruida

Toosje

Toosje

15-07-2011 om 23:13

Paiq

Beste TVkast,

Ik vind zelf Paiq een prettige site om mensen te leren kennen. Soms heb ik contact met single mannen, maar vaker met getrouwde mannen eigenlijk. Die krijgen wel vaak de oren gewassen van single vrouwen, hoor ik regelmatig. Waarschijnlijk zitten er dan ook meer gebonden mannen dan gebonden vrouwen op de site. De site is ook gelinkt aan next-lover, een andere datingsite. Je kunt dus ook in contact komen met die groep.

Secondlove, daar heb ik geen ervaring mee. Maar ik ben er wel nieuwsgierig naar. Misschien gewoon eens een profiel aanmaken, TVkast, dan merk je gauw genoeg of je het wat vindt. Wel je ervaringen met ons delen, hoor!

Ik wens je veel chat- en dateplezier.

Swinger

Swinger

16-07-2011 om 19:39

Sites

Op Sites als Swingersnederland en SDC.com kun je ook als vrouw alleen een profiel aanmaken. Het zijn betaalde sites, waardoor je privacy enigszins gewaarborgd is. Reken er maar op dat je als vrouw alleen het voor het uitkiezen hebt. Aandacht, sex, zonder bijkomende verwarrende gevoelens. Alhoewel...dat weet je natuurlijk nooit zeker. Maar als sex alleen je doel is, zit je op deze sites goed. Ranzig? Tja...sommige profielen zijn ranzig, anderen zijn smaakvol. Het zijn net gewone mensen...
Wel jammer als je het stiekem zou moeten doen.
Succes en sterkte!
Swinger

Gigolo, lijkt het je iets t.v. kast?

Het zijn juist geen foute mannen. Het zijn gewoon vriendelijke mooie mannen. Zeer goed verzorgd en ze behandelen een vrouw met respect.
Natuurlijk voor geld, maar in ruil daarvoor behandelen ze je als een prinses, wordt er niet in de buurt over je gekletst, wordt er niet gestalkt.
Ik zou dit juist liever doen als zomaar een man uit b.v. de kroeg plukken of via een datingsite. Een gigolo lijkt me veiliger, ook i.v.m. geslachtsziektes.

Joyeux

Waar staat dat TVkast vreemdgaat? Bij vreemdgaan denk ik dus aan belazeren. Dat kan ik nergens lezen in de postings van TVkast.

Tvkast

Ja, dat is een hoop geld, zo`n gigolo. Misschien dan toch via de datingsites die Swinger aangeeft? Misschien komen er nog meer reacties.

Issey

Issey

18-07-2011 om 09:14

@cobi (ot)

"Als je partner van de ene dag op de andere terminaal ziek is en je gaat zwaar de beest uithangen, dan ben je een eikel. En als je er dan nog stoer een autobiografische roman over gaat schrijven ben je helemaal een hufter van de bovenste plank. "
Helemaal mee eens. Wat een verademing om je mening te lezen. Ik vond het hele idee van Kluun zó walgelijk dat ik boek en film totaal genegeerd heb. Het zal je schoonzoon maar zijn zeg. Of je vader. Dat voor heel Nederland zichtbaar wordt dat hij in zijn narcistische drang zelfs over lijken gaat.
Issey

tonny

tonny

25-07-2011 om 19:03

Cobi!

Hehe! Zo is dat! Zeer mee eens!
Maar waarom vindt iedereen dat boek/die film dan toch zo geweldig?

Tweede deel van je posting - het lijkt me heel pijnlijk voor de uitgeschakelde partner. Die moet dan de rest van zijn leven discreet nergens van weten? Of toch maar wel? Erg moeilijk! Het is voor allebei een doffe ellende.

Toosje

Toosje

20-08-2011 om 22:45

Joyeux en kluun

Dat klopt niet. Vreemdgaande vrouwen kunnen ook rekenen op een flink portie kritiek op dit forum.

Over Kluun hebben velen een oordeel. Maar als je het boek niet gelezen hebt, kun je niet oordelen. Het gaat niet zwart-wit over vreemdgaan als je partner (terminaal) ziek is. Kluun hield van zijn zieke vrouw, maar ook van zijn minnares. Ook ik ben ervan overtuigd dat je van meer mensen tegelijk kunt houden. Dat staat los van elkaar.

krin

krin

21-08-2011 om 21:59

Toosje en kluun

Ik vond de hoofdpersoon geen eikel omdat hij vreemdging, ik vond hem een eikel, en hij ging nog vreemd ook. Ik ben halverwege opgehouden in het boek, dus misschien mag ik ook niet meepraten.
Al ben ik niet tegen vreemdgaan an sich. En dat je van twee mensen tegelijk kunt houden, weet ik ook. Daar gaat het ook niet om. Het gaat erom wat je doet met en voor degene van wie je houdt, en die van jou houdt. Als een van degenen van wie je houdt doodziek is, stel je die tweede liefde dus even uit, bijvoorbeeld. Dat is liefde.
Ik ben trouwens benieuwd of TVkast nog geslaagd is.

Toosje

Toosje

22-08-2011 om 07:31

Krin

Jammer dat je halverwege bent opgehouden, want juist in het laatste deel van het boek blijkt hoeveel Stijn van Carmen hield. Het afscheid was intens.

In werkelijkheid is Kluun alweer jaren samen met zijn minnares van toen.

Maar dit draadje gaat niet over Kluun, maar over TVkast. Ook ik ben benieuwd hoe het met TVkast is vergaan. Laat je nog wat horen?

Probeer het gewoon

Hi tv kast,

Probeer het gewoon. Heb ik ook gedaan.
Het was mijn ding niet, maar er zitten hele normale profielen tussen hoor.
Gewone mensen zoals jij en ik, die om de een of andere reden de sex bij een ander zoeken.
Om daarover te oordelen zonder een achtergrond te weten vind ik ltijd zo makkelijk.
Heb ik wel vaker last van op ouders.nl
Je vraagt hulp en niet om een mening van anderen.

Maak eens een profiel aan, bekijk foto's en maak een mailadres aan.
Kijk lekker rond, je bent tot niets verplicht!

Succes en ik hoop dat het je geeft wat je zoekt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.