Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

even anoniem

even anoniem

25-09-2010 om 22:12

Hoe vertel ik hem...

dat ik last heb van incontinentie? Heeft iemand ervaring?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tegenvraagje

Hoe noodzakelijk is het om hem dit te vertellen?

even anoniem

even anoniem

25-09-2010 om 23:38

Misschien

omdat ik wat "ander ondergoed" gebruik dan dat hij verwacht

Hermiena

Hermiena

26-09-2010 om 10:25

Schat

"Schat, neem eens wat tena ladys mee. Ik lek"

even anoniem

even anoniem

26-09-2010 om 11:14

Het zal eerder gaan van:

"Schat kleurt deze bh mooi bij mijn Tena-slip?" Nee serieus ik heb sinds kort een geweldige man ontmoet, al wel heerlijke sex gehad en op een hele creatieve manier verborgen dat ik last heb van zware urine incontinentie. Maar ik zal het hem nu wel moeten vertellen en misschien ook creatief met de sex verweven

daantje123

daantje123

26-09-2010 om 12:42

Oplossing?

Hoi even anoniem,

los van het feit dat ik ook niet goed wist hoe mijn vriend te vertellen heb ik het wel gedaank toen ik een hoestbui kreeg op straat en echt even stil moest staan met mijn benen over elkaar.
Gelukkig was er veel begrip, maar ik schaamde me wel. Was ook bang dat het tijdens de sex zou gebeuren...
Ik ben naar de huisarts gegaan en die verwees me door naar de fysiotherapeut (is standaard) voor bekkenbodumoefeningen. Daar schoot ik niets mee op. Terug naar de huisarts en binnen een paar weken is er bij mij een tvt-bandje geplaatst. Zie http://www.gynaecologie.nl/content/pgs/urineverlies-hulpmiddelen/tvt-bandje/tvt.asp
Geweldig!!!Nooit meer ergens last van gehad en ik draag weer 'gewoon' ondergoed.

Misschien ook iets voor jou?

Daan

Carmen

Carmen

26-09-2010 om 23:54

Volkskrant

De vraag in Het Volkskrant magazine van deze week is vergelijkbaar. Alleen dan gaat het over kunstgebitten. Dus mocht je er niet uitkomen met onze antwoorden dan heb je misschien daar iets aan. De "uitslag" staat aanstaande zaterdag in het Magazine dat bij de krant zit.
Mijn mening: Als je voelt dat het goed zit in deze relatie. Als je het idee hebt dat je helemaal jezelf kunt zijn. Of je vraagt zijn mening en je doet net alsof het iemand anders betreft. Dan weet je meteen hoe hij erover denkt.

Carmen.

koentje

koentje

28-09-2010 om 10:16

Even anoniem

ik ben toch wel heel benieuwd naar jou 'hele creatieve'manier van verborgen houden........

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.