Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

sassefras

sassefras

10-03-2013 om 13:42

Het mag wel wat spannender...

Hoi Allemaal,

Ik geef toe, ik ben een meelezer! Maar dit keer heb ik toch wel iets wat ik met jullie wil delen...

Na bijna 25jaar dezelfde en enige partner, voel ik dat ik op seksgebied toe ben aan iets spannenders. Ik denk aan speeltjes, andere standjes, iets gewaagder, misschien wat rollenspel, ik weet het niet.
Heeft iemand tips of ideeën en hoe vertel ik dit mijn partner.
Ik moet er wel bij zeggen dat de seks op zich goed is en niet saai en we maken ook samen wel een groei door, dus ik denk dat hij er ook wel aan toe is
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
+ Brunette +

+ Brunette +

11-03-2013 om 12:26

50 tinten grijs

Ik heb alleen maar wat fragmentjes op internet gelezen maar volgens mij is deze boekenserie zo succesvol vanwege mensen zoals jij. Niet dat je het allemaal zo extreem moet doen als dat stel maar het zou een inspiratiebron kunnen zijn of een reden om een gesprek over nieuwe dingen die je samen kunt proberen.

Fiorucci

Fiorucci

11-03-2013 om 18:36

Ehm...

Erotische verhalen kunnen zeker een idee zijn, maar 50 tinten en nog wat is wel heel slecht geschreven...

B_elle

B_elle

11-03-2013 om 20:42

Extreem 50 tinten grijs?

Was het maar extreem, het is voornamelijk heel vaak, en vaak het zelfde extreem zou ik het echt niet willen noemen. Iedere keer wanneer je denkt nu komt het is het weer gewoon dezoveelste seksbeurt die uitgebreid wordt beschreven. Oke de ene keer gewoon in de slaap kamer de volgende keer in de lift. Maar komt allemaal op het zelfde neer.

AR

AR

11-03-2013 om 22:35

Bij je zelf blijven

Voor mij zou 50TG geen inspriratie zijn.
Je moet gewoon dicht bij je zelf blijven. Dingen waarover je fantaseert en die jou opwinden. Doe eens een keer iets onverwachts (lingerie of zo, een aparte plaats).
Ik ben ook al m'n hele liefdesleven met dezelfde partner. We hebben een vast repertoire van dingen een standjes die we doen. Vroeger toen de kids er nog niet, of nog heel klein waren., hadden we absoluut veel meer variatie. Een vluggertje op de keukentafel of het aanrecht. Hele gekke dingen een opblaaszwembadje en een paar pakken chocoladevla. Of gewoon een groot matras midden in de woonkamer, kaarsjes et. Nu met twee pubers huis zijn we ook enigzins beperkt in onze bewegingsvrijheid en creativiteit. Pubers willen niet uit logeren, dus zoeken we zelf onze vrijheid. Soms gaan we een weekeindje weg zonder de kids. Op dit moment is het helemaal lastig, manlief is regelmatig een periode van 5 of 6 weken voor het werk in een vr buitenland (echt ver). We hebben een heel erotisch sms en skype spel opgebouwd, erg spannend

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.