Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Grotere Borsten

Zeker weten maar dan anders. Naturel en zonder kinderen had ik tien jaar terug een pronte 75C. Na mijn eerste kind ben ik veel aangekomen tijdens de zwangerschap en weer afgevallen en hingen ze op half 7 dus heb ik ze vol laten pompen tot 75i. Over tien jaar haal ik ze weer leeg en laat ik ze liftenals ik toch niet meer vruchtbaar ben. 

Lizzyliz schreef op 18-03-2025 om 16:37:

[..]

Nee, tuurlijk niet. Tenzij TO een man is, dan inderdaad wel.

Precies. Graag wat gezellig kletsen over pronte tietjes, tepels die zooooo gevoelig zijn geworden, het dragen van leuke pikante behaatjes, en of het tegenwoordig ook zo gezellig wiebelt en hopst en zo.

Kom op zeg, kijk naar die profielfoto en dan dit als eerste bericht.

Moederkareltje schreef op 19-03-2025 om 12:24:

Zeker weten maar dan anders. Naturel en zonder kinderen had ik tien jaar terug een pronte 75C. Na mijn eerste kind ben ik veel aangekomen tijdens de zwangerschap en weer afgevallen en hingen ze op half 7 dus heb ik ze vol laten pompen tot 75i. Over tien jaar haal ik ze weer leeg en laat ik ze liftenals ik toch niet meer vruchtbaar ben.

Als je dat dan financieel kan opbrengen, je kan niet in de toekomst kijken, ik heb zelf 70H van nature en denk steeds vaker na over een verkleining en hoop dat het nog steeds vergoed wordt door mijn zorgverzekering want het gaat nu nog maar mijn huid wordt ook gevoeliger vooral zomers met zweten flinke soms zelfs tot bloedens striemen en steeds vaker last van mijn rug door het gewicht. Zwangerschap en borstvoeding heeft niets aan de maat veranderd , ik had gehoopt dat ze iets zouden slinken juist 

Ginevra schreef op 19-03-2025 om 12:30:

[..]

Precies. Graag wat gezellig kletsen over pronte tietjes, tepels die zooooo gevoelig zijn geworden, het dragen van leuke pikante behaatjes, en of het tegenwoordig ook zo gezellig wiebelt en hopst en zo.

Kom op zeg, kijk naar die profielfoto en dan dit als eerste bericht.

Tweede bericht, het eerste ging over schaamhaar scheren bij een meisje van 11 …….

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.