Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

kipje

kipje

11-03-2011 om 20:35

Graag meer

Tja, hoe zeg ik dit zonder dat het ondankbaar overkomt...
Ik ben blij met mijn lief, met ons leven en met alles. We hebben ook vaak heerlijke sex. Maar soms mis ik iets, wil ik wel iets meer. Een stukje spanning, ik zou het bijvoorbeeld geweldig vinden om een keer een triotje te doen. Mijn man ook wel denk ik. Maar hoe pak ik dat aan? Kan toch moeilijk een advertentie op marktplaats zetten, leuke vrouw/man gezocht voor....
gewoon leuke mensen waar je ook hele spannende dingen mee kunt doen... hoe pak ik dat aan???

een onnozel kipje....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jade

Jade

11-03-2011 om 22:24

Kipje,

"Mijn man ook wel denk ik."

Ik zou het toch wel even zeker willen weten (nouja, ik niet natuurlijk.....je kunt nu van alles willen, maar stel je voor dat hij toch niet wil??

Op internet zijn er waarschijnlijk wel datingsites te vinden, waarin je vast meer informatie kunt vinden......

Swinger

Swinger

14-03-2011 om 18:45

Kipje

www.sdc.com
www.swingersnederland.nl

Daar vind je waarschijnlijk gelijkgestemden!
Maar ik zou toch eerst even met je man overleggen...Trouwens, dit zijn wel sites waar je voor moet betalen als je echt actief lid wilt worden. Dit om je privacy enigszins te waarborgen. Veel plezier met je zoektocht!
Swinger

Swinger

Swinger

21-03-2011 om 17:28

En kipje....

Hoe is het?
Ik ben wel benieuwd hoe het afgelopen is...
Groet! Swinger

Kipje

Kipje

22-03-2011 om 18:20

Uhhmm

Ik denk dat jullie het allen verkeerd begrijpen...
Mijn man wil zekers ook wel. Dat weet ik zeker, alleen hij is er niet een van de snelle acties...

IK denk dat ik toch maar eens ga snuffelen op zo'n swingerssite.

Bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.