Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

kerstmus

kerstmus

19-12-2013 om 08:26

goede relatie maar man heeft minder zin

Mijn vriend en ik hebben nu een anderhalf jaar een relatie. We begonnen als friends with benefits. Ondertussen zien we elkaar vier a vijf dagen in de week. Hij had meerdere vriendinnetjes toen ik hem leerde kennen. Daar is er nog 1 van over waar mee hij geen sex meer heeft . Dit op mijn verzoek. Ik vind het niet prettig te weten dat hij het met een ander doet. Nu gaat zijn libido nogal achteruit. Hij wijt het aan het feit dat hij nu trouw is en geen vrijheid meer voelt. Die vrijheid heeft hij wel maar hij zoekt mij ook steeds op omdat we het samen heerlijk hebben. En dan blijven we ook slapen bij elkaar. Dan lijkt het of hij het benauwd krijgt en weer even op zich zelf gaat. Geen probleem voor mij. Hij is iemand die ook last heeft van ' het vallen van de blaadjes'. Volgens een vriendin kan dat er ook mee t emaken hebben. Het lijkt in golfbewegingen te gaan. Een periode hele heftige sex en daarna weer weken dat er geen passie in zit. Moet ik hem die vrijheid terug geven? Wat ik overigens al eens gedaan heb maar toen ging hij weer met die vriendin naar bed. Ik wil hem niet kwijt want het is verder mijn ideale man, maar ik word wel onzeker hiervan.

Hombre

Hombre

19-12-2013 om 10:34

Verandering

Misschien is hij wel iemand die varieteit/verandering nodig heeft om opgewonden te blijven. Als hij vervolgens zijn opwinding buiten de deur gaat zoeken is het risico groot dat zijn libido t.o.v. jou laag blijft. Dat lijkt me voor jou nog vervelender dan water nu gebeurt.

Dus wat blijft er dan over?
Samen spanning zoeken?

kerstmus

kerstmus

19-12-2013 om 12:24

voorheen

voorheen was de passie juist heel erg groot. totdat hij zelf trouw beloofde omdat ik ook niet trouw was. Dat kon hij niet echt handelen. en ik ook niet van hem. Maar nu lijkt het er op dat hij juist de spanning van anderen nodig heeft om het tussen ons ook spannend te houden. Ik heb daar moeite mee. is het bij mannen anders dan bij vrouwen dan ? sex is toch ook liefde ?

Katniss

Katniss

19-12-2013 om 12:35

Lijkt me duidelijk

Hij heeft niet voldoende aan jou alleen. Je moet dus zelf de afweging maken of je hem wilt delen. Het komt overigens niet erg zuiver op me over dat hij wel wil scharrelen maar het niet leuk vindt als jij het doet.

bertje1

bertje1

02-01-2014 om 19:18

wat een onzin

geen vrijheid, pfff hij wil een goede reden hebben om van 2 walletjes te eten. Gaat de 'rest' in de relatie wel goed?

Kerstmus

Als je friends with benefits bent is dat vrijblijvend...je lover lijkt me een beetje jaloers dat jij ook nog meer friends with benefits hebt lijkt het wel...

Hij lijkt voor jou de ideale man buiten de seks om geef je aan maar hoe belangrijk is seks voor jou moet je je afvragen ...?

Dat je dit verhaal al hier neerzet zegt me al dat het je toch dwars zit zoals het nu gaat tussen jullie...praat erover en probeer een oplossing te vinden die voor jullie beiden werkt...of anders een streep eronder zetten en een nieuwe lover zoeken is mijn advies

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.