Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Geen sex meer...

Hoi,
Ik heb eigenlijk nooit heel veel om sex gegeven. Als mijn man en ik sex hadden was het super fijn hoor, maar voor mij konden er weken voorbij gaan zonder sex bij wijze van spreken. Nu heeft mijn man aangegeven dat hij twijfelt over ons huwelijk en zitten we inmiddels in relatietherapie. Dit gaat met hele kleine stapjes vooruit. Met de kerstdagen hebben we nog wel sex gehad maar daarna niet meer. Mijn man zegt er geen behoefte aan te hebben, zelfs niet in zelfbevrediging.( yeah right haha)
Ik heb de laatste maanden( jaar) wel echt veel meer zin in sex, en nu dus al 1.5 maand zonder! Ik heb nooit aan masturbatie gedaan, nooit iets mee gehad en nooit nodig gehad voor mijn gevoel. Maar ja, nu zal ik er denk toch aan moeten, om mijn zinnen ook beetje van de sex af te krijgen want zit nu constant in mijn hoofd. Tips? Of herkenning?

Heks

Heks

05-02-2014 om 09:32

Wat gebeurt er in de therapie?

Als je tips zoekt voor soloseks dan kan Google je helpen.
Maar volgens mij ligt er nog heel veel voor, voordat jij je moet gaan voorbereiden op een seksloos bestaan.
Je man twijfelt aan de relatie en heeft geen behoefte meer aan seks. Wat bindt jullie op dit moment (behalve waarschijnlijk kinderen) en wat wil jij in deze relatie? Het is nogal wat als een van de partners de seksuele relatie opzegt en het lijkt mij zeker een onderwerp om uit te diepen in de therapie.

Ingrid Jansen

Ingrid Jansen

06-02-2014 om 10:38 Topicstarter

dank je

Hoi
Heel toevallig gisteren een erg goed gesprek met mijn man gehad en bleek dat hij wel zin had in sex maar zo met evt scheiden in zijn hoofd dat hij ook vond dat hij het niet kon maken om sex met mij te hebben. ( ivm met oa hoop geven) De relatie gaat al echt de goede kant op, mede door de therapie en we hebben dan ook gisteravond heerlijke sex gehad! Kan snel gaan haha!

drake

drake

19-04-2014 om 01:39

Gesprek

Een goed gesprek met je man zou wonderen kunnen doen

Herkenbaar

Lastige situatie.

Weet dat mijn vrouw echt veel minder zin heb en dan beland je toch langzamerhand in een broer zus relatie. Uit elkaar geen haar op mijn hoofd echter weet wel dat ikzelf ook behoefte heb.

Jij sterkte en veel wijsheid.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.