Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Fotograaf is een pedofiel !

Mijn naam is saskia en mijn dochter is lastig gevallen door een zogenaamde fotograaf xx.

Hij vroeg aan mijn dochter of ze haar borsten wou laten zien en naar hem toe wou sturen, omdat hij dan kon zien of ze model kon worden !

dit is echt schandelijk en schandalig !! deze man moet gestopt worden !!

a.u.b. nog meer mensen die dit hebben meegemaakt ? ik hoor het graag.

Groetjes,

Saskia

Forumredactie OO

Forumredactie OO

25-06-2014 om 15:04

Ingrijpen in de tekst van bericht

We hebben de naam van de fotograaf verwijderd. De kans is groot dat iemand onder de naam van deze fotograaf dit soort streken uithaalt. Echte fotografen werken niet via internet op deze manier.

Aangifte doen, of in ieder geval de gegevens die je hebt van de man met de politie delen, lijkt de beste reactie nu. Maar iemand aan de schandpaal nagelen met naam en toenaam is nu te voorbarig.

Los van dit geval is het heel belangrijk dat iedereen weet dat dit kan gebeuren: contact met vreemden via internet en zeker als het gaat om versturen van beelden, al of niet naakt, is altijd een groot risico. Praat met je dochters én zoons hierover!

Justine Pardoen. Zie ook www.mediaopvoeding.nl

inderdaad

Hou oud is je dochter? Als ze ouder is dan 18 jaar, misschien wel 16 jaar heeft zo'n vraag verder geen consequenties denk ik. Vragen staat vrij, nee zeggen hoort erbij. En inderdaad praat met je kinderen en als er gekke dingen zijn, leer ze dan eerst overleggen met jou of iemand anders die ze vertrouwen, ook vrienden kunnen goede 'realitycheckers' zijn.
Toevallig had ik ook zo'n type. Maar gewoon in de bus, was buschauffeur en vroeg of hij langs mocht komen om mijn borsten te zien of ik model kon worden. Is het soms dezelfde?
Bij mij was het wel meer dan 30 jaar geleden en ik was al 18 jaar.

bibi63

bibi63

25-06-2014 om 21:10

Van dat soort lui vind je natuurlijk miljoenen op internet...... Interessantere vraag is natuurlijk: hoe komt je dochter bij die persoon? Op wat voor sites zoekt ze? (zoekt ze trouwens fotografen voor fotomodellenjob?). Lijkt mij dat als ze serieus een modellenjob zoekt, dat je met haar mee zoekt. Zomaar op e.e.a. oproep o.i.d. ingaan is vragen om moeilijkheden natuurlijk.
Bibi

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.