Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Beschuitje

Beschuitje

17-05-2009 om 11:19

Etiquette in een sex-relatie

Na een tijd zonder seks, want alleenstaand, beginnen mannen weer interesse in me te krijgen. Ik ben een nitwit, moet alles nog leren, dus bij de eerste maakte ik de fout te veel te verwachten. Hij vond me leuk voor twee nachtjes en dat was het en ik verwachte meer.
Nu heb ik een andere man ontmoet, een kennis van lang geleden en net alleen, en we hebben het al vreselijk gezellig gehad, een paar keer in bed. De laatste keer heb ik gezegd dat ik het fijn vindt zoals het nu gaat en dat dit voor mij voorlopig voldoende is. Een vaste relatie is te benauwend. Hij zei dat hij het daar volledig mee eens was. So far so good.
Maar wat is nu de etiquette in zo'n sex-relatie? Ondanks de vrijheid is het niet de bedoeling dat ik er nog iemand naast heb? Hoe vaak zoek je contact met elkaar? En wat als ik nu wel verliefd wordt? Hij zei namelijk, je wordt toch niet verliefd he? Ik heb lachend de boot afgehouden maar het brengt me wel aan het nadenken. Nou ja ik hoop dus op reacties van ervaringsdeskundigen, als ik het zo noemen mag.
Beschuitje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Goudlokje

Goudlokje

17-05-2009 om 19:09

Etiquette

Ik weet niet wat jullie hebben afgesproken, maar normaal maak je eigenlijk geen afspraken in een vriendschap+ relatie.
Ik heb een sexvriendje, die zie ik 1x in de 14 dagen, ga ik naar hem toe en de volgende dag naar huis.
Soms gaan we samen naar een parenclub, soms blijven we lekker thuis.
Naast hem heb ik ook wel eens sex met anderen, maar dat is meer bij toeval. Als ik een leuke vent tegenkom en we hebben beide zin, dan gebeurd het.
Zo is het ook met sexvriendje, hij heeft ook wel eens contact met anderen, vrijheid blijheid, dus doen wat je zelf wil
Het zou zonde zijn om in deze periode, nu je vrij bent, weer allerlei regels op te gaan stellen, het is juist heerlijk dat je kunt doen en laten wat je wilt!!
Ik heb naast hem nog een poosje een ander sexvriendje gehad, maar ja, 2 mannen, dan ga je toch vergelijken en eerlijk gezegd sprak ik liever af met nr1 dan met nr2, nr 1 sext veel lekkerder.
Hier geen gevoelens van jalouzie hoor, ik vind het juist wel opwindend als hij iets verteld, en hij vind het nog veel opwindender als ik iets vertel.
Het is gewoon een goeie vriendschap met wat lekkers erbij, want ik ga echt niet droog staan hoor de periode dat ik zonder relatie ben.
Trouwens, de sex is beter dan ik ooit in mijn huwelijk heb meegemaakt, ik ben echt helemaal opgebloeid, durf veel meer (parenclub/darkroom) en geniet veel meer, voel me niet meer onzeker.
Ik kan het iedereen aanraden.
En heel eerlijk gezegd, vorig jaar had ik een getrouwd sexvriendje, en daar stoorde ik me ook niet an, dat waren mijn zaken niet.
Maar een single sexvriendje is makkelijker om mee af te spreken....mmmm.

Goudlokje

Goudlokje

17-05-2009 om 19:11

Verliefdheid

Tsja, misschien word je wel verliefd op hem , misschien niet, gewoon genieten van het NU.

Polly Shearman

Polly Shearman

18-05-2009 om 09:10

Ik ook!

kastanjet whahahahahahah

Beschuitje

Beschuitje

19-05-2009 om 10:41

Goudlokje

Jij ziet je lover eens in de twee weken? En spreek je hem tussendoor wel dan? Wij hebben momenteel haast iedere dag contact via mobiel of msn. Het prettige lijkt me dat je dan een vaste sexpartner hebt en geloof me, ik heb een paar weken geleden nog een andere vent gehad. Daar was ik van in de zevende hemel maar mijn huidige lover daar ga ik nog veel plezier van hebben. Zonder in details te treden maar ik ga bij hem heel wat stappen verder dan ik ooit heb gedaan. Maakt het mss verschil dat ik hem van lang gelden ken. We praten ook heel veel met elkaar, er is echt een klik. Op een of andere manier voelt het vervelend om sex te hebben met een ander nu.

Beschuitje

Beschuitje

19-05-2009 om 10:41

Kastanjet en polly

Een enquete, daar kan ik leuke dingen mee verzinnen. Prive dan natuurlijk

Rafelkap

Rafelkap

19-05-2009 om 11:41

Gekwetst

Het klinkt wel leuk, vrijheid blijheid, maar bij zulk soort relaties kan je ook gekwetst worden. En je post in een ouderforum dus ws heb je ook kinderen, lijkt mij niet zo'n geweldig voorbeeld. Maar ga gerust je gang hoor, ik lijk je moeder wel

Beschuitje

Beschuitje

19-05-2009 om 12:56

Kinderen

Ik denk niet dat ik die kleine van me erbij haal, haha! Natuurlijk kan je gekwetst worden maar dat is in een normale relatie toch ook zo? En er komen hier vaker vrienden over de vloer, zowel mannen als vrouwen, dus wat is het verschil als ik er nu eentje over de vloer krijg met wie ik meer doe, dat ziet mijn zoontje toch niet. Die heeft destijds met de scheiding zijn moeder al meer dan eens verdrietig gezien jammergenoeg. Tijdens het huwelijk was het sexleven al slecht zat daar hoef ik nu niet meer gestraft mee te worden, zoals Fladder zegt. Mocht ik serieus iets krijgen met deze man of met een ander, dan wil ik eerst zeker weten dat het een blijvertje is voordat hij eventueel wordt voorgesteld.

Rafelkap

Rafelkap

19-05-2009 om 18:49

Fladderbeestje

Dat was dan niet helemaal duidelijk. Ik wens Beschuit geen sexloos leven toe maar een goede relatie incl. sex. Lijkt mij beter dan al die scharreltjes, zou ik toch wat onrustig van worden.
Als zoontje er niks van merkt is dat ok, anders is het maar verwarrend al die "nieuwe papa's".

Rafelkap

Rafelkap

19-05-2009 om 19:31

Fladderbeestje

Kwestie van goed zoeken.

Goudlokje is ook een mooie nick. Allebei sprookjes.

Tinus_p

Tinus_p

19-05-2009 om 21:26

Andere ideeen dan jij

Beschuitje:
"Op een of andere manier voelt het vervelend om sex te hebben met een ander nu."
Maar dat hoeft ook niet -niemand eist dat jij nu meerdere sexpartners hebt.
Het belangrijkste is, dat je accepteert dat je sexvriendje daar mss heel andere ideeën over heeft, en mss ook niet geclaimd wenst te worden -uit je startbericht krijg ik iig die indruk.

Wat jij wil

ik heb altijd vriendjes gehad waarmee ik in no time samenwoonde, die verliefd waren op mij en wederzijds. Een seksrelatie lukte bij mij nooit, ik moet geen man die weer weg wil. Dit is natuurlijk heel anders als je kinderen hebt besef ik, maar toch ze mogen blij zijn met je !

evenzo

evenzo

20-05-2009 om 11:17

Andere vraag

Het gaat mij natuurlijk niks aan maar doen de dames met (meerdere) seksvriendjes het altijd veilig? En die seksvriendjes ook met hun andere seksvriendinnen?

Beschuitje

Beschuitje

20-05-2009 om 14:16

Afspraken

Wij hebben afspraken gemaakt, qua sex zijn we er alleen voor elkaar en niet voor anderen. Mocht dat toch zo zijn dan is het zaak elkaar dat direct te vertellen want we vinden geen van beiden dat we dan nog iets moeten doen. Dat hij dan uit mijn leven zal verdwijnen vind ik erg maar dat zie ik tegen die tijd wel weer. Ik leef nu leiver de dag van vandaag.
Een vaste relatie zie ik op dit moment althans niet zo zitten, ik heb zo lang samengeleefd met een man en ik geniet van de vrijheid die ik nu heb en de keuzes die ik nu onafhankelijk kan maken. Zoals het nu gaat, regelmatig contact en gezelligheid, is voor mij tot op heden voldoende. Em dan nog de laatste vraag. Ja, ik weet wat men gaat zeggen. Maar nee, buiten mijn anticonceptie gebruiken we niets.

Goudlokje

Goudlokje

20-05-2009 om 17:43

Beschuit

Wij zien elkaar dus ongeveer 1x in de 2 weken, en af en toe een mail of sms, niet dagelijks, soms een paar op een dag dan weer een paar dagen niks.
We vinden het allebei prima zo, sex is erg lekker en we kunnen ook goed kletsen samen, we vinden elkaar erg leuk, zijn alleen niet verliefd, dus dit vionden we een prima oplossingen.
Mijn kinderen kennen hem niet, weten wel dat hij een vriend van me is, meer niet. Ik zeg het ook altijd als ik naar hem toe ga, ik wil niet liegen en kletspraatjes ophangen.
Ik heb altijd waardeloze sex gehad i mijn huwelijk, dacht altijd dat ik er niks aan vond, en nu ontdek ik dat ik het toch heel fijn vind!!!! Ik ga met hem ook heel ver, probeer nieuwe dingen uit, heerlijk om dat te doen en ik kan hem ook volledig vertrouwen.
met hem ben ik ook voor het eerst naar een parenclub geweest (hij kwam er al eerder), goede afspraken gemaakt, ik voelde me veilig en vertrouwd.
Sex met elkaar hebben we zonder condooms, met anderen altijd met. (nouja, ik heb in het halve jaar dat ik hem ken 2x sex met een ander gehad, dus het is ook weer niet dat ik van de een naar de ander fladder).
Wat er al werd gezegd, ik heb geen zin om sexloos door het leven te gaan, ik ben vrij, ik wil genieten. Ik doe er trouwens niemand kwaad mee.

Beschuitje

Beschuitje

20-05-2009 om 21:10

Goudlokje

Het klinkt heerlijk zoals je het beleefd. Ik hoop dat het bij ons ook zo mag gaan. Ik ben bij hem al veel verder gegaan dan dat ik ooit heb gedaan en inderdaad, dat is een kwestie van vertrouwen. Hij heeft het zijdelings wel over een parenclub gehad, geen idee of hij dat echt serieus meent, maar met hem zou ik het aandurven. Het klinkt misschien raar om iemand te vertrouwen die je zo lang niet hebt gezien, maar ook in gesprekken, we praten heel veel, is hij eerlijk en oprecht. Maar zoals ik al zei ik heb met hem inmiddels dingen gedaan die ik daarvoor nog nooit had gedaan of niet gedurfd heb.
Wat je als laatste schrijft daar ben ik het honderd procent mee eens. Je bent vrij wilt genieten en je doet er niemand kwaad mee. Ik hoop dat we beiden nog heel lang zo mogen genieten. je klinkt heel herkenbaar over ene huwelijk waar je dacht dat je er niets aan vond, dan is het een genot om jezelf te herondekken, he.

Goudlokje

Goudlokje

20-05-2009 om 21:30

Beschuitje

Ik vind het altijd heel fijn te horen dat er mensen zijn die net als zo zijn als ik ben. Die ook zo'n relatie hebben. En die zijn er veel hoor, ik heb een behoorlijke vriendenclub met allemaal singles, en eigenlijk iedereen heeft of een vriendschap+ relatie gehad of heeft er nog een. We zijn allemaal normale mensen met normale behoeftes.
Ik stond er zelf wel van versteld dat ik het zo goed kon plaatsen (moeilijk te omschrijven), hij is voor gezellige avonden en spannende nachten en aan het eind van de volgende ochtend ga ik weer naar huis. Dan heb ik ook zin om weer naar huis te gaan, lekker mijn eigen dingetjes doen, rommelen in mijn eigen huis, dan kan ik er weer tegen.
Ik vertrouwde hem ook direct, eerst een keer gezien op een feestje, samen veel geklets en toen samen afgesproken, het voelde gelijk goed, ik wist gelijk wat ik aan hem had en dat we elkaar konden vertrouwen.
Ik zei pas nog: Als mij ex hoort wat ik doe en dat ik naar een parenclub ga, dat gelooft hij nooit, hij zei juist altijd dat ik zou verpieteren tegen me!!!
Maar ik bloei op! Heerlijk, ik prijs mezelf echt gelukkig met het fijne leven dat ik nu heb en de fijne mensen die ik rond me heb.
Ik denk vaak: kijk naar wat je hebt, niet naar wat je niet hebt.
Geniet jij er ook maar van, en hopelijk met veel nieuwe en spannende ontdekkingen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.