Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Woman

Woman

17-06-2012 om 17:26

En toen was er seks

Nu ik geen single meer ben sinds ruim 3 maanden kom ik erachter dat ik niet meer van seks kan genieten.
Nee, het ligt niet aan hem maar aan mij. Hij is lief (!) en aantrekkelijk en hij besteedt echt waar voldoende aandacht aan voorspel en ook tijdens de daad is hij behoorlijk op mij gericht. Ik kan nog een beetje genieten van het voorspel, van de belofte. Maar na de penetretatie wil ik dat het afgelopen is Ik fake maar, want dan kan hij ook toegeven aan zichzelf en klaarkomen.
In mijn huwelijk had ik te maken met een man die obsessief seksueel gericht was. ( we hebben geen seks meer, dus hou je niet meer van me. (na 3 weken moeder te zijn geworden) ( toen ik mogelijk kanker had - Nu kan HET nog) Ben ik seksueel 'gechrashed' Ik lijk het niet meer aan te durven me zo over te geven en ik gun het aan mijn nieuwe liefde, hij kan er toch niks aan doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

18-06-2012 om 00:09

Vraagje

Raak je wel opgewonden van hem? Want het kan simpelweg zijn dat hij heel lief en aantrekkelijk is, maar jullie elkaar in bed gewoon niet liggen. En dan kun je ervan alles achter zoeken, maar dan kan het simpelweg chemie zijn.

Ik zou niet faken, want hoe kom je daar ooit weer uit? Ga je de rest van jullie relatie faken?

Woman

Woman

18-06-2012 om 10:20

Antwoord

Jazeker, ik raak wel opgewonden hoor en heb er dan ook veel zin in. Maar het lukt me niet om dat gevoel vast te houden. Zoals ik al aangaf heb ik onder grote druk gestaan in mijn huwelijk vooral waar het de seksuele kant betrof. Het lijkt wel alsof ik daar niet overheen kom, terwijl mijn nieuwe liefde in bijna alles de tegenpool is van mijn ex.

nonono

nonono

18-06-2012 om 11:29

Praten en andere dingen doen?

Je nieuwe liefde verdient het ook niet dat jij gaat faken, en uiteindelijk help je een daar een mogelijk fijne sexuele relatie mee om zeep. Vertel hem wat er aan de hand is, hoe je in het verleden behandeld bent en werk er samen aan wat je wel en niet fijn vindt. En hij hoeft toch ook niet door te gaan met penetratie als jij daar geen plezier aan beleefd? Je kunt de vrijpartij op andere manieren tot een happy end laten komen toch? Zowel voor jou als voor hem?

Geertruida

Geertruida

18-06-2012 om 13:25

Eens

Ik ben het eens met de vorigen in dit draadje. Denk eraan; een orgasme zit voor 80% tussen je oren. Dus zit het daar (nog) niet goed, wegens ervaringen uit het verleden, dan kun je niet echt volledig van sex genieten.
Ik zou inderdaad ook niet faken en eerlijk zijn naar je nieuwe lief. Als hij inderdaad zo heel anders is dan je ex, dan moet dit goed gaan komen. Zal wel geen gemakkelijke of snelle weg zijn; het kost tijd om weer genoeg vertrouwen te hebben om je, zowel letterlijk als figuurlijk, te kunnen open stellen. Ik heb ook een (sexueel) nare relatie achter de rug en het heeft me bijna een jaar met mijn nieuwe lief gekost, voordat ik in staat was bij hem klaar te komen.. Dat hebben we dat heel voorzichtig samen opgebouwd en dat is helemaal goed gekomen!
Succes!

Bollie

Bollie

18-06-2012 om 14:22

Vertrouwen krijgen

Tussen mijn huwelijk, dat gelijkenissen vertoont met wat Woman vertelt, en mijn huidige relatie zat 4 jaar. In de tussenliggende periode heb ik een aantal korte relaties gehad, waarin ik bij de seks nooit ben klaargekomen. Zal een combinatie zijn van de nasleep van mijn slechte huwelijk en het feit dat die mannen het wellicht niet helemaal voor mij waren. Ik heb i.i.g. nooit gefaked, want als de relatie bestendig blijkt moet je dat dan weer zien recht te breien. Mijn huidige partner was gelukkig heel geduldig bij de ontdekkingstocht naar mijn orgasme.

Woman

Woman

19-06-2012 om 11:16

Tja

Jullie hebben gelijk: faken is geen oplossing. Let wel, ik fake geen orgasme (dat is helemaal een leugen) maar wel dat ik het allemaal reuze prettig vind. Op zekere hoogte is dat ook zo.
Hij weet van mijn moeite met seks en orgasmen en de reden ervan, respecteert ook dat ik ook wel eens echt geen zin heb. Het zal dus inderdaad tussen de oren zitten en moet ik leren weer vertrouwen te hebben. Hij van zijn kant zal geduld met me moeten hebben.
Degenen die verteld hebben over vergelijkbare situaties geven me hoop dat het goed kan komen, Ik zal mijn best doen.

nozel

nozel

19-06-2012 om 11:30

Nee!

Niet je best doen, joh, het is geen aangenomen werk. Voor je het weet lig je erbij na te denken en je af te vragen of het wel lekker is en waarom dan niet en wat er nou aan scheelt... 'Gewoon' op z'n beloop laten. Spelen, op zoek naar de lol, het je laten overkomen. Ik wens je onbekommerd plezier.

dc

dc

20-06-2012 om 22:28

Eens met nozel

Als ik ga nadenken over of ik het fijn vindt, dan kan ik echt niet meer klaarkomen of genieten! Nadenken is gewoon funest voor seks

Gewoon rustig aan genieten van wat je wel lekker vindt, en de rest nog even niet. Blijkbaar ben je daar nog niet klaar voor.

En ik was ook flink seksueel verknipt vroeger, en dat is ook helemaal goed gekomen met een geduldige lieve partner (waar ik in het begin bij fakete, en het was knap lastig om dat op te lossen toen de relatie duurzaam bleek te zijn... Het is gelukt, maar je kunt het maar beter gewoon niet doen.)

Woman

Woman

24-06-2012 om 18:34

Maar....?

Niet faken, niet xo mijn best doen.... Het op zijn beloop laten?
Dank jullie voor je adviezen en meningen. Ik merk wel dat ik niet alleen sta en dat ik nog niet ala minute naar een seksuoloog hoef. Time will tell.

Reacties

Huh?

er stonden toch eerst meer reacties op dit topic? Waar zijn die gebleven? Had willen reageren daarop...

krin

krin

28-06-2012 om 09:43

Suus65

Kun je rechts niet het aantal dagen hoger zetten? Dan zie je meer. Of je bladert met vorige/volgende.

Tigress

Tigress

14-07-2012 om 17:52

Het is over

Misschien toch niet teveel chemie??? Denk eerder dat ik naar de seksuoloog moet (krijg het 'moeten' er niet uit) of voortaan droog zwemmen...)

Tigress

Tigress

14-07-2012 om 17:57

Daar ging min nck....

Mja doet r niet meer toe

Tigress

Tigress

16-07-2012 om 10:24

Hahaha

Je reageert op het bikinidraadje??? Daar had ik het inderdaad over blootzwemmen op de jetstream.

dc

dc

17-07-2012 om 13:15

Ik denk

dat je na 1 relatie nog weinig kan zeggen over jezelf. Ik zou gewoon lekker proberen te ontspannen, lol hebben, en kijken wat er verder op je weg komt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.