Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Zomerbries

Zomerbries

22-03-2011 om 23:13

Een visitekaartje

Niet te geloven zeg. Vandaag werd mij, á la Toosje, een visitekaartje in de schoot geworpen. Een erg leuke man, ik zag er zelf ook lekker zomers uit, vriendelijk gelachen en toen kreeg ik het, met mobiel nummer. Natuurlijk ligt het kaartje inmiddels ongebruikt in een vuilnisbak maar voor mijn zelfvertrouwen is het erg goed hahaha. Zouden jullie zoiets aan je partner vertellen? (ik doe het niet)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lastig

hmmm, vind t een lastige, ben bij mezelf te rade gegaan, hoe ik het zou vinden het van mijn partner te weten.
er vanuitgaande, dat dat kaartje ook dan wordt weggegooit....zou ik het liever niet weten...dus zou met een gestreelde ego, het kaartje ook weggooien..

Natuurlijk wel!

Natuurlijk zou ik dat vertellen. Wij kunnen samen smakelijk lachen om dat soort voorvallen.

koentje

koentje

23-03-2011 om 09:02

Haha ik ook

hoor!
Ik zou hem zeker laten weten dat er kapers op de kust zijn. Daar kan ik gemakkelijk aan toevoegen dat ze nog erg leuk waren ook en dat ik over weeg om..... maar die van mij is toch niet jaloers te krijgen.

Ik denk eigenlijk dat hij er pas echt moeite mee zou hebben als ik het niet vertel en hij er op een andere manier toevallig achterkomt!

+ Brunette +

+ Brunette +

23-03-2011 om 09:50

Haha, heb ook eens zoiets gehad

Ooit vond ik een handgeschreven briefje in de zitting van mijn scooter van een jongeman die vond dat ik er zo lekker uitzag in mijn ietsje transparante zomerjurkje, e-mailadres erbij en een oneerbaar voorstel. Heb het aan mijn toenmalige geliefde laten zien, hij heeft het gehouden en grapte dat hij zich als mij zou voordoen. Daar is het niet van gekomen maar het was inderdaad egostrelend voor een veertigplusser, hij vond het ook wel een compliment, en dat terwijl hij een jaloers type is.

Toastje

Toastje

24-03-2011 om 09:55

Altijd

Altijd als mij dat overkomt vertel ik het aan mijn man, we kunnen daar samen wel de lol van inzien.
Pas als ik zoeits niet meer zou vertellen, zou ik het raar vinden.

Ja hoor

Niet dat het mij ooit gebeurt, maar ik zou het zeker vertellen. Ik denk dat mijn man er erg mee zou kunnen lachen en het leuk voor me zou vinden, zo'n ego boost. Ik kan geen reden bedenken om het niet te vertellen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.