Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

sasha

sasha

29-07-2014 om 00:29

dringende hulp of mening

Halo ik heb jullie mening nodig...

Ik ben een vergeetachtig iemand
Ik vergeet dus regelmatig mijn pil
toen ik men pil nam
Neemde ik ze maandag in was ik ze dinsdag vergeten dus nam ik er woensdag 2 in een keer in
Nu zit het zo dat ik en men vriend seks hebben gehad aonder condoom
Ik was mijn pil al een paar keer op rij vergeten waardoor ik in men eisprong geraakte .
Na de seks heb ik 2 pilletjes van 1 keer genomen .
Nu is men vraag kan ik zwanger zijn ?

Barvaux

Barvaux

29-07-2014 om 10:17

Ja natuurlijk kun je zwanger zijn. Als je de pil op maandag vergeet en er woensdag twee neemt neem ik aan dat er 48 uur tussen de twee pillen zit en dat kan niet. Er mag bij de meeste pillen maar 36 uur tussen zitten. Dus als je normaal de pil 's avonds neemt rond een uur of 11 en je de pil de avond erop vergeet ben je 's ochtends nog op tijd. Die neem je dan en dan neem je 's avonds de volgende pil weer. Wat jij doet kan echt niet.

Iedereen loopt met een smartphone op zak: zet daar een alarm op die niet uitgaat als je hem zelf niet uitzet, elke avond dus opnieuw af laten gaan.

Tijgeroog

Tijgeroog

29-07-2014 om 11:00

Maar het hangt er ook vanaf in welke week je bent enzo. Maar als je regelmatig de pil vergeet, zoals je schrijft, dan is de pil hartstikke onbetrouwbaar. Dus ik zou vandaag of uiterlijk morgen bij de huisarts langsgaan en daar alles uitleggen en kijken wat voor mogelijkheden je hebt.

Monique D*

Monique D*

29-07-2014 om 18:54

Als je de pil regelmatig vergeet..

..is het dan niet beter om over te gaan op een ander voorbehoedsmiddel, zoals bijvoorbeeld de prikpil of het spiraal?
Elke keer in angst zitten of je zwanger bent lijkt mij niet ideaal.

ff bot

ff bot

10-08-2014 om 21:34

wat slordig ben je

dit is toch niets, zo die pil in nemen? dan weer wel, dan weer niet, dan twee en het is ook geen 'morning after pil' (na de seks 2 nemen).
Grow up.
En ja, je kunt zwanger zijn.

Prikpil

De prikpil is wel wat voor jou heel betrouwbar

Stenna

Stenna

29-03-2015 om 22:06

morning after

ga even naar de huisarts, zo snel mogelijk en haal een echte morning after pil. En dan gelijk bespreken of de prikpil of spiraaltje niet beter voor je is, in het vervolg.

Prikpil?

Of Sasha is een maand of 8 zwanger of het was loos alarm

Morningafterpil?

Dat moest er staan bij de titel

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.