Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Denis

Denis

29-05-2014 om 00:36

Douchen met vrienden

Mijn zijn baalt er van dat er op school niet meer gedoucht wordt.

Dus zou hij een voorstel willen doen om in groepen te douchen.

Maar hoe kan hij dat het beste aan school vragen?
En hoe kan hij zijn vrienden het best duidelijk maken dat hij met ze wil douchen maar geen homo is?

je gaat over jezelf

Als je zoon wil douchen kan hij gewoon vragen of school zorgt voor een mogelijkheid.
Het lijkt me stug dat de andere jongeren een groepsdouche zouden wensen. De meesten douchen toch liever prive of thuis en niet in groepsverband.

Hadewich

Hadewich

29-05-2014 om 08:28

huh

Hij wil blijkbaar niet douchen omdat ie zich vies voelt na het sporten, maar omdat hij het leuk vindt om met zijn vrienden te douchen? Vind ik toch wel vreemd, ook als hij wel homo zou zijn.
Verder sluit ik me aan bij AnneJ.

Egel

Egel

29-05-2014 om 09:27

Volgens mij ben je een frust

Denis. Noem eens één reden waarom jouw vraag iets met seks te maken heeft. Als dat er iets mee te maken heeft, zeg dan wat.
Of ben je gewoon een seksuele frust (ook al die vraag dat je zoon zo graag als groep wil douchen en bang dat hij als homo wordt gezien (misschien is hij dat trouwens wel joh).
Wat is je vraag nu eigenlijk?

Hombre

Hombre

29-05-2014 om 09:27

Trol

Dit is gewoon weer zo'n trol, of misschien wel steeds dezelfde trol.

Hadewich

Hadewich

29-05-2014 om 09:41

hombre

Dat dacht ik ook al, maar wou het nog niet zeggen...

Hombre

Hombre

29-05-2014 om 12:42

Trol

OO is wel erg kwetsbaar voor dit soort trollen omdat je bij iedere post je nick kunt wijzigen. De trol hoeft maar een keer een account aan te maken (ook nog zonder captcha) en hij kan ongelimiteerd zijn gang gaan. En daarnaast is het OO publiek ook nog vrij goed van vertrouwen dus er gaan veel mensen serieus op in. Dat vindt de trol prachtig.

geweldig toch dit

Ik zou een oproep in de nieuwsbrief van school plaatsen en er een douche-date van maken. Gezellig na afloop van school met z'n allen douchen. School zou een dergelijk initiatief enorm waarderen en kan er wellicht een wekelijks evenement van maken.

Natuurlijk niet vergeten te vermelden dat de initiatiefnemer geen homo is, want stel je voor dat ze dat zouden denken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.