Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

bea

bea

17-05-2014 om 07:29

door ziekte al 2 jaar geen sex meer

Hoi,

Mijn man werd 2 jaar geleden ziek. Door zijn ziekte zijn zijn dagen vermoeiend en is het logisch dat hij niet aan seks denkt. We praten er soms over. Dan moet ik ineens huilen omdat ik me herinner hoe fijn we het samen hadden. Dan mis ik dat belangrijke deel van onze relatie. Eerlijk gezegd, denk ik dat we het nooit meer kunnen doen. En we zijn begin 40... Als ik een blik in de toekomst werp word ik niet blij.
Aan zelfbevrediging heeft hij zelf 2x gedaan vertelde hij me grijnzend. Hij kan het dus nog wel. Maar hij moet het van héél ver halen en vindt het een te gedoe.
Ikzelf ben ook moe natuurlijk. En we zijn ook niet van die inventieve mensen die van alles verzonnen of verzinnen.
Kortom, wat moet je ermee? Maar verdrietig is het wél...

zimone

zimone

17-05-2014 om 08:26

luie standjes

Praat hierover met hem, over je verdriet, over je gemis aan intimiteit, het lijkt me wel goed om hierover in gesprek te blijven. Aaien of kussen jullie wel? Jullie kunnen ook luie standjes doen, zonder dat hij veel moeite hoeft te doen (hij ligt op zijn zij, jij zo dat je zo'n beetje bij hem op schoot ligt)

ikke

ikke

17-05-2014 om 23:16

ander tijdstip

zo moe kun je toch niet continu zijn??
je kunt toch 's morgens of zo iets plannen?
maar na zoveel tijd zal de zin wel gewoon weg gaan denk ik..
toch aan de speeltjes misschien

swingers

swingers

14-02-2015 om 13:52

soortgelijke situatie

Maar dan de vrouw die ernstig ziek is (geweest) en niets meer wil/kan. De man respecteert dit, en heeft met haar de afspraak dat hij dat hij buitenshuis seks mag hebben, zo'n twee keer per maand. Ze wil niet weten wanneer, hoe en waar, maar gunt hem deze seks. Hij heeft twee vriendinnen bij wie hij thuis heerlijke dates heeft, en gaat met 1 van hen soms naar een club/parenavond.

Josje

Josje

16-03-2015 om 21:58

heb het ook gehad

hoi Bea..

ik heb een beetje dezelfde situatie gehad.. mijn vriendin kwam in een rolstoel terecht en daardoor ging de sex niet zo goed meer.. ook had ze eigenlijk geen zin meer, ze schaamde zich voor haar lichaam en was bang geworden. We hebben met een sexuoloog gepraat en dat leek eerst te helpen, maar na een jaar kwamen we er samen met de sexuoloog uit dat ik me op andere manier mag bevredigen (hoewel ik liever met m'n vriendin die intimiteit zou beleven). Ik weet niet of dit voor jou ook handig is, of voor je man, maar ik heb veel gehad aan online dingen zoals webcamsex. [links verwijderd door de redactie.] Misschien heb je er wel niks aan maar het heeft mij goed geholpen dus succes en veel sterkte.

Swingers

Werkt dat bij jullie? Wij zitten in vergelijkbare situatie . Ik (vrouw) ben ziek geweest. Altijd samen geswingt. Nu voel ik daar niet zo veel meer voor. Man wel. Maar wil niet alleen. In het swingerswereld ook niet veel begrip voor man alleen.
We lopen vast. Houden zielfsveel van elkaar maar zitten mekaar ook vreselijk in de weg.
Bizarre situatie.

Is een stap!

Om lichamelijk en geestelijke trouw te splitsen. Heel sterk indien je de ander de vrijheid geeft.
Twee jaar is wel een lange periode.

Heb geen advies maar sterkte

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.