Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Sufdutsje

Sufdutsje

16-08-2012 om 14:33

Cougar?

Sinds begin dit jaar sta ik (35jr) er helemaal alleen voor (op elk gebied), en op zich is dit geen enkel probleem, kan erg genieten van mijn kids en van mijn "eigen" tijd.., maar?
Onlangs heb ik een leuke jongen leren kennen (24), en daar ook al een paar keer een erg leuke nacht mee gehad, als de kids bij papa zijn..
Nu zijn een aantal kenissen/vriendinnen/familieleden daarachter gekomen, en die vinden het schandalig wat ik doe Ik zou iemand van mijn eigen leeftijd moeten zoeken???
Wat vinden jullie hier nou van?
ter verduidelijking: Ik ben niet van plan om een relatie-relatie met hem aan te gaan, hij komt ook echt alleen als de kids er niet zijn, en vindt dit zelf ook prima...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

16-08-2012 om 15:23

Niets mis mee

Sowieso vind ik een leeftijdsverschil van 11 jaar niet schokkend, maar ook de vorm van de relatie an sich lijkt me prima als jullie er beide op dezelfde manier in staan. Het zou wat anders zijn als je bijvoorbeeld je oog zou laten vallen op een 19-jarige overbuurjongen of de zoon van een vriendin o.i.d.

idemdito

idemdito

16-08-2012 om 15:41

Herkenning!

Haha, of ik -bijna- mijn eigen verhaal lees! Ik ben 40 en heb een tijdje in het geheim contact met een 26-jarige collega....Het begon met wat chatten maar dat werd al snel persoonlijk en pikant tot diep in de nacht. Nu een paar keer zalige seks gehad en ik denk dat het hierbij ook blijft (al mag het van mij wel vaker gebeuren), al laait het vuur op kantoor nog wel eens op, maar ja, stoïcijns blijven he Geen relatiemateriaal, pure lust, al is er wel een klik hoor.
Het blijft geheim, en we zouden het wel vervelend vinden als andere collega's erachter zouden komen. Familie hoeft het ook niet te weten. Ik hoop voor jou dat het overwaait, maar geniet ervan he!

Sufdutsje

Sufdutsje

17-08-2012 om 09:53

Dank je wel..

Fijn om te lezen dat ik dus niet zo raar ben als dat men in mijn omgeving probeert te suggereren
Gisteravond was het ook weer erg gezellig, en zolang als we er allebei gelukkig mee zijn, gaan we ook zeker door!
Op naar een broeierig weekend

Benefits

Benefits

17-08-2012 om 15:46

Volkomen legaal

Het is volkomen legaal. Jullie doen hier niemand pijn mee en hebben samen het fijn. Friends with benefits heet dat. Sinds kort heb ik ook een friend with benefits. Laat ik eerlijk zijn, toen hij het voorstelde, was ik in shock. Maar nu voelt het wel goed. Het stilt je huidhonger en geeft in elk geval mij bevestiging dat ik zeker de moeite waard ben. Wat volgens mij wel belangrijk is, weet dat je niet verliefd op hem kan worden. Dat weet ik namelijk zeker in dit geval en dat scheelt namelijk een heleboel bij de verwachtingen die je hebt. Die friend van mij heeft een lekker lijf, kan goed zoenen en laat me de hoeken van de slaapkamer zien. Nou prima voor nu. En zo staan we er allebei in.

Sufdutsje

Sufdutsje

18-08-2012 om 09:08

Zo fijn..

Inderdaad, friends with benefits vind ik een mooie term... Ik heb mijn vriend ook verteld en laten zien dat ik hier gepost heb, en hij was ook erg blij met jullie reacties.
Knurf, jouw reactie vond mijn vriend hillarisch, want ik BEN echt fan van Rob de Nijs
In elk geval, nogmaals dank! We gaan gewoon lekker verder genieten

Fiorucci

Fiorucci

18-08-2012 om 09:20

Gelijk heb je

Pluk de dag!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.