Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

AR

AR

20-06-2013 om 20:10

Beetje dom.....

Dinsdagavond gingen manlief en ik een stukje wandelen in een natuurgebied in de buurt. Het was er doodstil, het was warm en broeierig. Het begon met een knuffel,en voor we het wisten lagen in het lange gras te vrijen. Spontane, totaal ongeplande heerlijke seks in de natuur. Toen ik mijn ogen opende nadat ik was klaar gekomen zag ik een masturberende man die ons schijnbaar aan het beglurend was. Ik schrok niet echt, ik heb iets naar hem geroepen in de trant van "gaat-ie lekker" of zo. Toen nam hij de benen. Eerst moesten we er een beetje om lachen. Het was ook zo'n rare situatie. Achteraf heb ik spijt en voel ik ook schaamte. Ik zit me steeds te bedenken misschien heeft hij wel foto's of een filmpje gemaakt met z'n mobiel. Straks staan we op het internet. M'n man tilt er niet zo zwaar aan. Maar ik ben bang voor de gevolgen voor ons en ons gezin. Het houdt me de hele dag bezig.

Lies

Lies

20-06-2013 om 21:08

Haha

Leuk, zo'n spontane vrijpartij. En wat onbeschaamd om daar bij te gaan staan masturberen. Maar wees maar blij: zo had hij geen handen vrij om een filmpje te maken

Kees Jansen

Kees Jansen

21-06-2013 om 10:56

Onbeschaamd?

Vrijen zodat iedereen het kan zien is prima, maar kijken en masturberen is onbeschaamd? Wat een onzin. Als je dat niet wil, moet je maar niet openbaar gaan vrijen.

En filmpjes maken en masturberen zal de beste man best lukken, de meeste mannen hebben echt geen twee handen nodig.

Ik ben benieuwd naar je speelfilm-debuut.

Brave Hendrik

Brave Hendrik

21-06-2013 om 12:12

Helemaal niet dom!

AR,
Wees blij dat jullie samen nog zo veel passie hebben dat je nog steeds dingen doet waar je achteraf om kan gniffelen. Hoewel de toeschouwer genant is, is dat vooral zijn probleem dat hij jullie niet met rust kan laten.
Ik heb het overigens meegemaakt dat ik samen met mijn vriendin in een schemerig bos heerlijk van elkaars nabijheid hebben genoten en dat ik er de volgende dag achter kwam dat het midden in een schapenweide was! We moeten er nog om lachen aan de gedachte dat we gestoord waren door een droog Beeeehhhh.

Hombre

Hombre

22-06-2013 om 11:45

Leuk toch

Er staat al zoveel rommel op het Internet, dat filmpje gaat echt niemand zien (of hij moet het op Geenstijl zetten).

Spijt en schaamte zijn nergens voor nodig.

Geen problemen mee

Geen problemen mee

24-06-2013 om 22:45

Vat het op als een compliment.

Ik lag een keer naakt te zonnen op een klein, leeg strandje. Een voorbijganger wees me erop dat verderop iemand zat te gluren en te rukken. Ik had er geen moeite mee, dan moet je maar niet naakt zonnen (of vrijen in de natuur). Je weet dat dit soort dingen dan kan gebeuren.

Jip de 1e

Jip de 1e

01-07-2013 om 07:26

Ach

zo erg is het toch niet....
Hier ook al wel eens gehad, nou die vent heeft zich wel vermaakt denk ik...
En vriend en ik ook wel, da`s nog belangrijker!

AR

AR

01-07-2013 om 20:36

Beetje dom...(vervolg)

Ik hoop dat ik mij onterecht ongerust maak. We zijn wel eens eerder betrapt geweest. Dat was ruim 20 jaar geleden tijdens onze huwelijksreis ergens in de duinen in Portugal. Toen haalde ik m'n schouders er over op, toen hoefde je niet bang te zijn dat je uitspatting op allerlei websites en sociale media terecht kwam. We wonen in een kleine gemeenschap waar iedereen elkaar kent. Als je in een stad woont dan ben je toch een stuk anomiemer. Een schrikbeeld voor mij is iets wat een kennis van mij is overkomen. Zij is ooit op TV te zien geweest in de programma over naaktrecreatie. Zij en haar gezin hebben erg last van gehad van reacties uit de omgeving. En dat wat nog "netjes" bloot, kun je nagaan dat ongerust ben

bello

bello

03-07-2013 om 15:59

Tja....

dus jij vindt dat jullie lekker in de vrije natuur mogen sexen en als iemand daar geil van wordt is het een gluurder?? Jammerrr joh. Jullie hadden gewoon een triootje!

ilsepilse

ilsepilse

14-10-2013 om 11:25

burgemeester in Belgie

zolang je niet in alle kranten komt zoals die burgemeemster in Belgie, zij stond hoog op een kasteeltoren klaar te komen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.