Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Dilemma

Dilemma

05-01-2011 om 16:38

Anale seks ? wat moet ik ermee?

Mijn man begon gisteren ineens over dat hij heel graag anale seks wil uitproberen, maar ik wil eerst goed geinformeerd zijn over de gevolgen. Ik heb inmiddels al wel gelezen op het internet dat het veel gedaan wordt maar ik zou gaag wat ervaringen willen horen van anderen. Wat is de toevoeging van anale seks? Voelt het inderdaad lekkerder? Wilde jullie het beide, of is dit meer een mannen ding ? Ik was eigenlijk een beetje geschrokken omdat ik zijn vraag zo plots niet had verwacht. En heb zelf zo mijn bedenkingen hierover als ik er aan denk, is toch wel erg prive.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Non-ana

Non-ana

05-01-2011 om 19:48

Heel persoonlijk

Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik vind het maar zo-zo. Lichamelijk bood het mij geen extra genot, alleen het feit dat mijn partner er zo opgewonden van werd vond ik erg erotisch. Gek genoeg waren mijn laatste 3 partners er zeer op gefixeerd. Ik heb het maal 2x echt anaal gedaan en wat mij betreft was het dat voor de rest van mijn sexuele leven.

Voor de daad heb ik me met een injectiespuitje met lauw water van binnen schoon gespoeld, dan voelde ik me iets frisser. Je kan het uitproberen maar zorg voor voldoende glijmiddel en zodra het voor jou onprettig voelt, stop er dan mee. Wanneer jij het echt niet wilt, begin er dan niet aan.

Analien

Analien

06-01-2011 om 12:10

Proberen

Als het je bij voorbaat heel erg tegenstaat moet je het natuurlijk gewoon niet doen. Wil je het wel eens proberen, neem dan alle tijd samen.
Gebruik lekker ruim glijmiddel, begin met vinger(s), en als dat prettig voelt ga je verder. Ik spoel mezelf niet voordat we anale sex hebben, wel gebruiken we echt ruim glijmiddel, dat voorkomt dat evt. aanwezige ontlasting blijft plakken aan de penis.
Ik vind het zelf erg prettig, het voelt erg opwindend voor zowel mijzelf als mijn partner. Wij genieten er dus beiden enorm van, maar doen het alleen als we echt ruim tijd hebben voor elkaar. Anale sex is wat ons betreft niet mogelijk als vluggertje tussendoor.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.