Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-10-2008 om 12:06
nav draadje elders over halloween in het nieuwe huishouden dacht ik open hier ook maar eens een draadje over halloween.
Er wordt zo luchtig gedaan over een geweldig Amerikaans feest.
En de oorprong zou allemaal maar op sprookjes gebaseerd zijn.
In mijn opinie is Halloween geen onschuldig feestje.
En gezien de rituelen die zich afspelen op halloween in de satanistische "kerken" is het nog steeds orde van de dag...niks geen sprookjes.......
Zijn er hier christenen die er toch hun kinderen aan mee laten doen?
mijn kinderen talen er gelukkig niet naar maar
ik zou ze dan ook niet laten gaan.
benieuwd wat het losmaakt.
09-11-2008 om 22:08
Tonny
Wil je dit allemaal in deze draad bespreken? Ik vind het wel erg boeiend en interessant maar wordt dat niet veel te veel OT?
10-11-2008 om 13:17
Internet
ik heb onlangs een bijbelstudie over dit soort vragen gehad, idd. boeiend. er is heel wat te zeggen...maar op internet kan je zelf wel googelen over engelen in bijbeltexten;wat is hu8n afkomst/taak en waar staat het in de bijbel te vinden...Ook over de zonen staat heel wat!Mocht je vragen hebben wil ik ze zeker wel proberen te beantwoorden, desnoods in n nieuw draadje?
10-11-2008 om 13:38
Inderdaad, het raakt off topic
en we hebben het allang niet meer over halloween.
Dus wie een nieuwe draad wil beginnen, welkom!
tonny