Relaties
Naoom
01-04-2024 om 22:50
Woede uitbarstingen partner
Schets situatie:
Ik (35) en man (40) zijn nu 3 jaar samen en hebben beiden een grote kinderwens waar we het liefst dit jaar mee starten. Maar toch twijfel ik of dit wel de juiste man is.
Ik schaam me zo om dit op te schrijven omdat niemand dit van ons weet en denkt dat alles altijd koek en ei is. Toch voel ik soms dat het niet normaal is en heb daarom erg de behoefte aan de mening van jullie.
Man heeft zoals de titel omschrijft regelmatig woede uitbarstingen.
Op dat soort momenten gooit hij heel hard met spullen, scheld me uit voor bijvoorbeeld egoïst of egoïstische trut en maakt dreigende opmerkingen.
Hij krijgt een hele boze blik en zijn ogen zijn zo woedend dan.
Ook word zijn stem richting mij schreeuwend.
Als hij zo tekeer gaat sluit ik me het liefst op in de badkamer of vlucht ik de deur uit maar dat maakt hem alleen maar razender.
hij zegt dat hij nooit een vrouw met een vinger aan zou raken. Ik geloof hem maar toch maakt hij me zo bang.
Ik heb hem wel eens mannen flink aan zien pakken en ook in het verleden was hij een echte vechter.
met alcohol op word het erger. Hij heeft dan ook besloten minder te drinken. Maar zonder alcohol is het ook wel eens voorgekomen.
Want ook spanning en stress zijn triggers.
Het is gewoon alsof ik zit te wachten op de volgende keer.
er hoeft soms maar een kleine aanleiding te zijn en hij gaat door het lint. voor mij klein. Voor hem groot.
dit is niet alleen in de privé situatie maar ook naar zijn eigen familie en op het werk heeft hij dit gedrag regelmatig vertoond
dat daargelaten is het een lieve gevoelige man met het hart op de goede plek.
Hij beseft achteraf ook dat hij weer eens te ver is gegaan maar toch breekt het het vertrouwen af als het dan telkens weer gebeurd. Hij zegt dan dat ik niet op de goede manier er voor hem ben op dat moment maar ik weet gewoon niet hoe ik er voor hem kan zijn omdat mijn angst op dat moment volledig overheerst.
diep in mijn hart voel ik dat ik dit niet meer wil. Ik wil een lieve man. Die mij nooit angst aan jaagt.
maar toch denk ik soms dat het ook aan mij ligt. In elke relatie komen toch wel eens ruzies voor. Zo ook in mijn vorige relaties. Maar daar werd niet in gegooid of geschreeuwd.
Ik hou zo veel van hem maar ik merk ook dat dit veel met me doet.
Dit opschrijven was al heel fijn. Nu ben ik zo benieuwd naar jullie mening!
Liefs, Naoom
RosaMontana
15-04-2024 om 09:59
Heel veel sterkte Naoom, dit is wel veel tegelijk zeg! Heb je je broers al verteld in welke situatie je zit? Je kunt wel wat extra hulp/steun gebruiken!
Marianne76
19-04-2024 om 10:53
Naoom, hoe is het ondertussen met je moeder? Hopelijk wat beter.
Het is vrijdag, krijg je vandaag de sleutel van het appartement?
Het zijn vast zware tijden voor je, knuffel van mij.
Evaluna
19-04-2024 om 11:24
Ik denk ook aan je. Heb je het kunnen regelen zonder argwaan van je vriend?
Hoop het voor je en hoop ook dat het met je moeder goed gaat.
Marianne76
22-04-2024 om 10:24
Hoi Naoom,
Ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is.
Hopelijk gaat het goed met je!
MRI
22-04-2024 om 12:12
Ik ben ook benieuwd hoor, kijk wel twee keer per dag of er al nieuws is Naoom. Ik hoop dat het goed gaat
ArianneH
24-04-2024 om 23:11
Naoom, ben je al verhuisd? Hopelijk is alles goed met je. We zien graag een berichtje van je.
MRI
27-04-2024 om 21:35
Jonagold schreef op 27-04-2024 om 21:11:
Ik begin nu toch wel ongerust te worden over Naoom…
ik ook
Temet
28-04-2024 om 11:16
Haar moeder heeft een hartinfarct gehad en ze moet een verhuizing regelen, dus er zijn redenen genoeg die een radiostilte kunnen verklaren.
Persephone
28-04-2024 om 13:30
Temet schreef op 28-04-2024 om 11:16:
Haar moeder heeft een hartinfarct gehad en ze moet een verhuizing regelen, dus er zijn redenen genoeg die een radiostilte kunnen verklaren.
Absoluut. Toch zal ik blij zijn als we iets van haar lezen.
ArianneH
01-05-2024 om 18:31
Hoewel ik van alles kan bedenken waarom ze een tijd niet op OO zit, maak ik me toch zorgen. Een PB zal denk ik niet helpen, omdat je daar geen mailtje van krijgt, toch?
Ik zou ook graag willen weten hoe het gesprek met de wijkagent is verlopen. Die heeft hopelijk niet met ex gesproken, want dat kan natuurlijk dan allerlei reacties triggeren.
@TO, ik hoop dat je niet te veel ellende hebt en zeker niet je ex. We kijken uit naar een bericht van je.
MOMOFMYPRINSESWITHAUTISM
01-05-2024 om 18:36
We kunnen er waarschijnlijk vanuit gaan dat het niet zeer ernstig is want anders had het het nieuws wel gehaald. Hopelijk komt er een dag dat ze denkt owja even naar het forum. Situatie van haar moeder klonk voor mij erg zorgwekkend. Ze zal daar ook wel super druk mee zijn naast alle ellende.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.