Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
31-05-2023 om 19:07
Wij (mijn man en ik) hebben enkele van die chatgroepjes op what’s app en/of messenger met vrienden.Ik heb mij nu onlangs uit enkele van de groepen verwijderd omdat ik mij daar te druk in maak.Dit klinkt misschien kinderachtig maar het is nu eenmaal zo…Ik ga voorbeeld netjes in de groep (8personen) vragen of iemand zin heeft om iets te drinken.Wie kan kan en wie niet kan kan niet…simpel(?) daar zijn z’on groepen toch voor… maar dan kom ik te wete dat er nog vele subgroepjes zijn waarin ze apart afspreken maar mij niet uitnodigen … Ik heb zelfs nog steeds geen reactie gekregen waarom ik uit de groep ben gestapt dus ik ga ervan uit dat het hen niet interesseert maar dit doet wel pijn want sommige mensen uit die groepen zijn wel al jaren vrienden.Zijn het dan wel nog echte vrienden als het hen niet kan schelen.Ik heb hier veel moeite mee…
06-07-2023 om 15:44
Ik vind dat je echt goed bezig bent Natje, geef het ook wat tijd om te investeren in andere vriendschappen!
De zgn ‘vrienden’ hebben dus wel laten zien dat het (voor jou althans) geen echte waardevolle vrienden zijn, hoop dat je ooit kunt denken dat dit dan maar hun verlies is.
ga zo door en veel plezier bij de komende workshops!
06-07-2023 om 16:45
Goed om te horen Natje. Fijn dat je nu de tijd neemt om een omslag te maken. Als je je interesse volgt, zul je zeker mensen op je pad treffen die bij jou aansluiten. Dit gun ik je erg. Volgens mij zit je op de goede weg!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.