Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
27-11-2023 om 11:36
Hallo,
Een paar jaar geleden was er een evenement. Omdat niemand van de vriendengroep (middelbare school) tijd had heb ik op hun verzoek op de valreep (evenement bijna uitverkocht) toegangskaarten besteld. Per ongeluk heb ik dit, zonder dat door te hebben, via een doorverkoopsite gedaan. Nu vertrouwden een aantal de tickets niet en hebben ze er mee laten zitten.
Ik heb uiteindelijk 2 van de 8 tickets gebruikt voor mijzelf en vriend van buiten de groep. Ze waren officiele tickets en ongeveer even duur. Op het evement kom ik de vriendgroep tegen terwijl het evenement was uitverkocht. Ik heb sindsdien gedaan alsof mijn neus bloed, maar het voelde alsof ze me hebben laten stikken.
Ik merk dat het incident mij nog altijd dwars zit. Dit speelt vooral op momenten dat ik het gevoel te worden buitengesloten. Wat misschien onbedoeld is, maar wel degelijk gebeurd. Dat geven een paar vrienden uit de groep toe. Ik twijfel of ik hier bij wil blijven horen. Hebben jullie tips hoe om te gaan met deze situatie?
Groet Anne
15-12-2023 om 11:20
Het is belangrijk om met de vrienden te bespreken hoe en wat. Dit is de enige manier om erachter te komen wat er precies aan de hand is.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.