Relaties Relaties

Relaties

Anneke

Anneke

31-07-2012 om 22:13

Vriendin is weer single

Mijn vriendin is een half jaar geleden gescheiden en ze vertelde me dat ze bijna besprongen wordt door mannen. Ze is er nu helemaal niet mee bezig maar ze had het eerst niet eens door maar mannen op de voetbalvereniging van haar zoon, gescheiden vaders van vriendjes, buurmannen etc zien weer een nieuwe op de markt blijkbaar.

Herkennen jullie dat? Ik kan me er zo niets bij voorstellen omdat ik een prima huwelijk heb en mijn man ook mijn eerste relatie was maar ik vind het wel komisch om die verhalen te horen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monni

Monni

02-08-2012 om 13:37

Ook niet

Geen vrijgezelle mannen in mijn omgeving. Ben ook niet zo sociaal ingesteld. Geen contacten bij sportvereniging van de kinderen ofzo, ga ook niet uit. Kortom ik kom ze ook niet tegen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Merel

Merel

02-08-2012 om 14:49

Vriendinnen klagen hier ook

Nee hier ook niet hoor, mijn vrijgezelle vriendinnen klagen steen en been. En ik krijg zelf inderdaad ook de indruk dat er 10 vrijgezelle vrouwen op 1 vrijgezelle man zijn (qua statistiek). Wel verassend om te lezen dat dat in andere regio's anders is. (tenminste, ik neem aan dat dit om een andere regio gaat

Roosje Katoen

Roosje Katoen

02-08-2012 om 20:57

Ik heb de ervaring dat als je ervoor open staat, er ineens behoorlijk wat mannen geïnteresseerd blijken. Volledigheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat deze lang niet allemaal vrijgezel zijn... dat is dan wel weer een beetje jammer.

Lizelot

Lizelot

03-08-2012 om 09:04

Yep

ook bij een vriendin van me.Ze heeft nu weer een relatie,maar we hebben vaak gelachen.Er stond een keer gewoon een man voor de deur.Ook op haar werk uitnodigingen voor etentjes en dergelijke,vaak ook van getrouwde mannen.Ze kon op een gegeven moment geen man meer om haar heen verdragen.De man waar ze nu een relatie mee heeft,was ook niet zoekende.Dat is heel langzaam gegaan.Juist omdat hij haar heel lang het gevoel gaf niets van haar te willen.

Snuggle's

Snuggle's

03-08-2012 om 11:23

Ja maar vind wel leuk

Ik heb ook geen klagen over aandacht sinds ik weer alleen ben. Maar heel eerlijk gezegd geniet ik er wel van. Goed voor m'n gedeukte ego

Potlood

Potlood

03-08-2012 om 13:46

Hier ook herkenning

ik ben eigenlijk zeg maar nog net weer "vrij" en ook ik heb me verbaasd hoe snel er al een man letterlijk op de stoep stond. Die dacht ws. snel bijwezen. En ook voor mijn zeer gedeukte ego is het eigenlijk wel goed om te weten dat ik gewoon leuk genoeg ben om voor te rennen, zeg maar.
Hoe het zometeen echt zal lopen als ik toe ben aan een echte liefde weet ik niet. Maar deze ervaring was in elk gevoel goed voor mijn zelfvertrouwen.
En ook ik heb al met vriendinnen wel zitten lachen om deze snelle actie. Ben benieuwd of het mannen trouwens ook overkomt....kan het mijn aanstaande ex (we zijn aan het scheiden) weleens vragen hoe hij in de markt ligt

JustSingle

JustSingle

04-08-2012 om 23:14

Niet van alle kanten

Ook net gescheiden, word niet aan alle kanten besprongen (pff, moet er ook niet aan denken) maar wel errrg gezellig contact met een véél jongere man. Beetje fout, maar wel lekker en goed voor ook mijn gedeukte ego

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.