Relaties Relaties

Relaties

Roosje

Roosje

09-07-2014 om 23:26

Voetbal kijken

Gotver, fuck, kom op man, Jeeeeezussss, naar voren dat kutding! Mijn man is echt niet leuk tijdens voetbal kijken. En hij wordt geïrriteerder naarmate ze slechter spelen en ik probeer hem wat te temperen, maar daar raakt hij ook boos van. Met de kinderen erbij vind ik dat helemaal niet leuk. Hoe gaat het bij jullie?

Katniss

Katniss

09-07-2014 om 23:31

Heel gemoedelijk

Oudste en ik kijken allebei ondertussen op een ander schermpje, en naar de tv als de commentator drukker gaat praten. Ik roep af en toe wel eens iets als 'Sjeezus'. Jongste (die ik nu niet wakker kon krijgen) is een heel ander verhaal. Die gaat vanaf de bank heel druk lopen coachen en commentaar geven op de scheidsrechter, een beetje als jouw man maar dan beschaafder.

Jaina

Jaina

09-07-2014 om 23:34

Niet

Mijn man en ik kijken niet. De kinderen kijken wel. Niet in de woonkamer maar beneden in ons souterrain. Ik heb dus geen idee welke kreten ze uitslaan. Ik hou absoluut niet van schelden en vloeken onder welke omstandigheid dan ook. Dat accepteer ik ook van niemand. Ik zou daar dan ook zeker niet bij blijven zitten en ik zou het ook echt niet leuk vinden als mijn man zich door zoiets onbelangrijks als een sport wedstrijd waarin hij zelf helemaal niet meespeelt zich zo zou laten gaan.

Ik zou

hier ook niet zo gecharmeerd van zijn. Ik vind het ook wel leuk om te kijken, mijn kinderen ook. Ik zou hem voor de keus stellen, of hij gedraagt zich, of hij kijkt alleen. Als hij het laatste kiest of alleen maar verder mekkert zonder antwoord te geven, ging ik lekker met de kinderen boven kijken. Eten we lekker chippies op bed en laten we de kruimels aan zijn kant vallen. Dat zal hem leren.

Gelukkig voor jullie gezin is het nu achter de rug

stuur je man naar zijn maten!

Kunnen ze daar lekker onder elkaar tekeer gaan!
Inderdaad akelig voor de sfeer thuis, en een slecht voorbeeld voor jullie kinderen.

Mijn man is juist zeer onderkoeld. Moppert vooral over terugspeelballetjes, maar een onvertogen woord komt er nooit uit.

Ad Hombre

Ad Hombre

10-07-2014 om 19:56

Ik hoor...

van mannen in mijn omgeving die uitsluitend alleen willen kijken. Die velen helemaal geen gezelschap bij de balaanbidding. Of ze hebben geleerd dat het slecht voor hun relaties is, natuurlijk.

Tango

Tango

11-07-2014 om 17:12

Vooraf bespreken

Tijdens de wedstrijd temperen lijkt me inderdaad geen goed plan, dan is hij afgeleid en wordt hij alleen maar bozer. Je moet dit vooraf aan de wedstrijd bespreken met hem. Hij zal toch ook wel inzien dat dit geen goed voorbeeld is voor de kinderen?
Maar gelukkig is het WK voor Nederland zo ongeveer voor bij. Maar voor de komende Eredivisie wedstrijden zou ik het zeker aan hem voorleggen: of normaal doen of ergens anders kijken, bij vrienden o.i.d.
Hier gelukkig geen fanatieke voetbal-man. Zoon is wel fanatiek maar scheldt niet, zou hij het wel doen weet hij dat hij toch echt niet meer mag kijken.

Evanlyn

Evanlyn

11-07-2014 om 21:18

op de camping

Ik heb tegen heug en meug de hele wedstrijd gekeken in de recreatiezaal, want mijn man wilde daar nog niet dood gevonden worden en de kinderen wilden gaan kijken, maar mochten dat niet alleen. Het was reuze beschaafd. Er werd nota bene geklapt bij bijna-doelpunten en "aaah" geroepen bij tegendoelpunten. Schattig, maar ik miste het oer-gebrul een beetje.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.