Relaties Relaties

Relaties

nonnie

nonnie

29-08-2012 om 19:49

Verliefd op een foto?

Ik weet niet wat het is hoor maar ik ben verliefd op een foto geloof ik..
Het zit zo, mijn man heeft weer contact met een oude vriend die ik nog nooit gezien heb, maar nu ik zijn foto gezien heb voel ik vlinders in mijn buik..
Ik weet het het klinkt belachelijk en ik weet ook wel dat ik er zelf vanalles om heen fantaseer maar ik kan niet wachten om deze man een keer te ontmoeten.
Bespottelijk?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Och

het klinkt wat puberaal. En de kans is natuurlijk vrij groot dat het abrupt over is zodra je de persoon in 't echt ziet. Dat is waarschijnlijk ook maar goed, aangezien je het hebt over een vriend van je man (lijkt mij een dubbele no-go)

Aantrekkelijk

Het is misschien puur uiterlijk gezien helemaal jou type. Ik zou eens bij man navragen of hij ook net zo leuk is als hij eruit ziet. Ik zou daar gewoon over praten, mijn man zou zich een deuk lachen."Zo, dat is een lekker ding, daar zou ik best eens een beschuitje mee willen eten."
Verliefd lijkt me een groot woord, meer sexuele aantrekkingskracht? Bespottelijk? Nee hoor, zolang je het niet te serieus maakt.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-08-2012 om 03:02

Nou...

bespottelijk is misschien een beetje cru gesteld, maar ik zou je gedrag nu wel met humor relativeren als ik jou was. Als ik een knappe man zie, op tv of een foto, dan wordt ik daar heus wel vrolijk van, maar om meteen zo op hol te slaan.... Mijn raad: back to earth!)
Wie weet ben je meteen genezen als je hem in het echt ziet.

Nonnie

Nonnie

30-08-2012 om 09:27

Aantrekkelijk

Het is geen superknappe man hoor, het is meer de uitstraling die het hem doet, maar ja, ook daar kun je natuurlijk vanalles om heen fantaseren, dat besef ik ook wel.
Het is alleen dat ik een beetje doordraai hierin, heb dit nog nooit meegemaakt, (ja toen ik een puber was).
Met mijn man erover praten, nee, ik schaam me dood, maar ik kan nergens anders meer aan denken dan die man zo snel mogelijk te ontmoeten, haha
Ik vind het wel een beetje belachelijk van mezelf hoor, hij is ook nog single, dus daar wordt het ook niet beter van in mijn gedachten.
Misschien moet ik het hier maar van me afschrijven en waait het dan vanzelf weer over..

koentje

koentje

30-08-2012 om 13:00

Pas op...

feit dat je het niet met je man wil bespreken en het een item is dat hij single is geeft te denken aan je plannetjes; bewust of onbewust. En nou straks niet zeggen dat het geen voorbedachte rade was!!

Kaaskopje

Kaaskopje

30-08-2012 om 13:10

Nonnie

Je hoeft niet tegen je man te zeggen dat je smoor bent op de foto-man, maar het met humor benaderen kan wel helpen om het luchtiger te maken. Mijn man grapt wel eens over knappe dames tegen mij en ik doe dat omgekeerd met knappe heren. Beiden weten we dat dat geen bedreiging is. Door het op te potten wordt het veel te zwaar.

Merel

Merel

30-08-2012 om 13:48

Beetje midlife?

Begin je in de midlife leeftijd te komen misschien? Ik merk namelijk dat ik ineens veel bevattelijker ben voor mannelijk schoon. Echt net als jij op het belachelijke af (een filmster leuker dan leuk vinden enzo) ik lijk wel een puber en ben mezelf inderdaad dan aan het uitlachen. "doe normáál Merel"... nou ja, het zal wel slijten haha. En er is net als jij ook een man in mijn buurt die ik ook ineens erg interessant vindt, meer dan normaal. Maar ik heb dat ook niet tegen mijn man gezegd, schaam me er eigenlijk voor. En trouwens, echt goed ken ik hem niet, en er is ook geen gelegenheid om hem beter te leren kennen, dus ik hoop maar dat het overwaait.

Nonnie

Nonnie

30-08-2012 om 14:47

Denk het wel merel

Ik ben in de 40, dus het zal er heus wel mee te maken hebben. Raar is dat he, dat je je weer zo puberaal kunt voelen. Maar ja, het neemt niet weg dat ik me nergens meer op kan concentreren en alleen maar aan die man denk, zoals een echt verliefde puber betaamt
Zit steeds op zijn twitter te kijken enzo... (schaam schaam).

Merel

Merel

30-08-2012 om 16:31

Haha nonnie

Herkenbaar, ik kan de foto's op zijn facebook wel uittekenen ja veel te vaak naar gekeken. Belachelijk gewoon maar ja, kan het niet laten zo nu en dan te kijken. En echt hoor, het is sinds een jaar of 2 (ik ben nu 43) dat ik dat ineens heb, daarvoor helemaal niet.

Boven de 40

Dat je er gevoeliger voor bent als je boven de 40 bent vind ik niet zo gek. Na vele jaren huwelijk met die lieve zorgzame echtgenoot,waarmee we (meestal) de kinderen samen opvoeden,vragen we ons af of er nog mannen zijn die ons kunnen verrassen, die spanning kunnen brengen in ons gesettelde leventje. Waarbij de dagelijkse sleur niet bestaat uit:"Fijne dag op je werk en wat zullen we eten vanavond?"
Natuurlijk houd je van elkaar maar de dagelijkse verliefde kriebels zijn wel wat minder geworden in de loop der jaren. En zie daar, een leuke man op een foto, wat zou die te bieden hebben?
Denk je dat onze echtgenoten nooit eens een charmante dame zien en zichzelf dezelfde vragen stellen?

Kaaskopje

Kaaskopje

30-08-2012 om 22:52

Wil

Het verbaast mij keer op keer, maar mijn man twijfelt nooit. Hij ziet heus het vrouwelijk schoon op straat hoor. Rokjesdag is aan hem besteed. Maar hij is bij mij, is daar gelukkig mee, klaar uit. Ik word er nog steeds een beetje verlegen van.

Kaaskopje

Ja, dat zegt mijn man ook.Hij twijfelt ook niet en ik ook niet. Maar de tijd dat we de hele zondag het liefst op bed bleven liggen is wel een beetje over. En `s avonds loop ik in een joggingbroek en niet in spannende lingerie. Je kent elkaar al zo lang en zo door en door dat het kan gebeuren dat het allemaal niet meer zo spannend is.
De vreemde man op de foto heeft misschien wel die spannende aantrekkingskracht voor nonnie. En aangezien het de vriend is van haar man en ze hem waarschijnlijk gaat ontmoeten zou ik dat gewoon zeggen. Dat haalt de meeste spanning misschien weg en helpt je relativeren.
Nu is ze verliefd op een foto, in het geheim, dat brengt de spanning.

Nonnie

Nonnie

31-08-2012 om 10:48

Het is dus niet zo vreemd

als ik dacht blijkbaar, ik vond het nogal raar van mezelf dat ik als een puber verliefd kan worden op een foto van iemand die me leuk lijkt.
Tja, ik zal hem wel eens gaan ontmoeten denk ik, manlief heeft weer een leuk contact en daar mag ik natuurlijk niet aan tornen, dat snap ik ook wel.
Maar mijn fantasie slaat werkelijk alle kanten op..
Wat ik nog wel even moet zeggen, mijn man en ik hebben wel een vrij open relatie waarin ruimte is voor anderen. Dat hebben we samen zo afgesproken, dus...
Ergens dan wel raar van mij dat ik hier geheimzinnig over doe? Ik schaam me eigenlijk tov hem dat ik verliefd ben op iemand die ik nog nooit gezien heb. Ik heb al getwijfeld of ik het misschien toch maar moet zeggen maar ik durf het gewoon niet. Het is echt de schaamte die me tegenhoudt.
Wel raar dat in de veertig je hormonen zo met je aan de haal kunnen gaan.

Plaats voor anderen?

Is in jullie huwelijk plaats voor seks met anderen of ook voor een full on liefdesrelatie met anderen? Het laatste kan de boel wel op scherp zetten.

Chris

"raar"

In principe is niets raar. Er zijn geen rare gevoelens in een mensenleven toch? Je voelt wat je voelt. Ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat ik "verliefd" kan raken op een foto. Ik kan iemand aantrekkelijk vinden, een leuke uitstraling, enz, maar verliefd? Ik denk dat ik iemand in het echt moet zien, praten, meer achtergrond moet weten om verliefd te worden. Misschien sta ik ook niet open voor die gevoelens. De onrust, het onveilige, het vreemde, ik zoek het niet op. Ik ben wel tevreden met mijn burgelijke leventje.
Wat ik niet begrijp is dat je je voor je man schaamt dat je verliefd bent op de man op de foto maar aan de andere kant zijn er afspraken over een open huwelijk? Waar schaam je je dan precies voor? Als het om het woord "verliefd" gaat,zou ik dat gewoon niet gebruiken.Dan zeg je gewoon dat je het een zèèr aantrekkelijke man vindt en dat je niet kan wachten om hem te ontmoeten, klaar toch?
Je moet wel open blijven in een open huwelijk lijkt me.

Nonnie

Nonnie

31-08-2012 om 14:06

Haha wil

Ja eigenlijk wel he, gewoon zeggen dat ik niet kan wachten hem te ontmoeten, misschien ga ik dat ook wel doen ook Ik vind het gewoon genant om toe te moeten geven dat ik verliefd ben op een foto, dat is het, ik vind dat zo stom..
Bah ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten, ik moet hem gewoon zien, haha Maar dan is natuurlijk altijd nog de vraag of hij mij wel leuk vind he..

De vraag is....

Volgens mij is de vraag niet of hij jou wel leuk vindt, de grote vraag is of hem als man van vlees en bloed ook leuk vindt.
Straks heeft hij een hele rare piepstem, of een slechte adem, of een afgrijselijk gevoel voor humor en is hijzelf de enige die moet lachen om zijn grappen, of is de foto genomen op het enige moment dat hij geen last had van huiduitslag of......

En de vraag is ook

Of jouw man jou straks nog wel leuk vindt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.