Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-06-2016 om 17:45
Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. Vorig jaar een man ontmoet en na een aantal maanden vreemdgaan met hem smoorverliefd geworden!
Dit verliefde gevoel was wederzijds, al plannen gemaakt om samen verder te gaan (ook hij is getrouwd). Natuurlijk is dat een moeilijke beslissing je zet 2 gezinnen totaal op zijn kop. Dus veel spanningen, en soms ook twijfels maar door onze verliefdheid uiteindelijk toch wel zeker dat we samen verder wilde.
Totdat zijn vrouw een anoniem berichtje binnen kreeg met de mededeling dat haar man al meerdere keren gezien was intiem met een andere vrouw.
Hij heeft alles opgebiecht aan haar en besloten voor zijn huwelijk te gaan vechten want hij kreeg nog een tweede kans van haar!
Ik wist niet wat ik hoorde, in een klap alles voorbij! En natuurlijk weet ik dat er maar weinig mannen hun vrouw verlaten voor een andere vrouw, maar hij heeft nooit de moeite genomen om het te bespreken met me, ik heb via berichtjes moeten horen dat het over is en dat ik maar verder moest met mijn leven....
Vervolgens heeft hij me overal van geblokkeerd. Ik ben nu ontzettend verdrietig maar zit vooral vol met vragen, ik heb dit niet goed kunnen afsluiten.
Iemand ook in zo'n situatie gezeten?
05-07-2024 om 15:42
@Lynn24: Een hele poos later, maar hoe is het afgelopen, en hoe gaat het nu met je?
05-07-2024 om 16:52
Lieske85 schreef op 05-07-2024 om 15:42:
@Lynn24: Een hele poos later, maar hoe is het afgelopen, en hoe gaat het nu met je?
Denk je na 8 jaar nog een reactie te krijgen? Zo lang geleden is het laatste bericht geplaatst 😉.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.