Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-11-2017 om 23:25
Hallo allemaal een vraagje ik heb met mijn vriend twee kindjes en mijn man uit een eerdere relatie een zoon. Dit jaar gaan we voor het eerst in 5 jaar weer eens een weekje weg had daar enorm veel zin in totdat hij vertelde dat zijn neefje ook meeging en als klap op de vuurpijl ook mijn schoonmoeder nu heb ik dus nul komma nul zin meer niet alleen hebben we de vakantie betaald maar mag ik nu ook voor 6 pers boodschappen gaan doen en ook voor 6 man koken enz. Ik zie er als een berg tegenop ik weet nu al dat alles op mij neer gaat komen en blijf net zo lief met mijn kindjes thuis en laat hun gaan. Hie ga ik dit doen ik weet het niet meer dit zou ook vakntue voor mij moeten worden
29-11-2017 om 19:58
Dan
Wordt het tijd om je man en schoonmoeder duidelijk te maken dat dit anno 2017 zo niet meer gaat.
Of anders gezegd: dat kan zij wel vinden, maar dat hoef jij dan nog niet zo te doen. Hoe staat je man hier eigenlijk in?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.