Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Relaties Relaties

Relaties

Maikel

Maikel

16-01-2017 om 09:32

Twijfels over Geluk en Liefde

Hoi,

Ik ben nieuw hier en eigenlijk helemaal niet zo'n schrijver, maar ben behoorlijk hopeloos nu en wil graag weten hoe anderen hier mee om zouden gaan.
Ik dacht nu al 6 jaar gelukkig te zijn getrouwd en ben in totaal al meer dan 22 jaar bij deze vrouw dus dat is vanaf mijn 16e. zij is een jaar jonger( en ja we waren vroeg bij elkaar). Nu ben ik erachter gekomen via via dat mijn vrouw een aantal weken een app relatie heeft gehad met iemand van haar werk. Hierin werd en alleen gesproken hoe slecht ze het beide thuis hadden en waren net 2 jonge puber die praten over sex. Ook hebben ze 1 keer gezoend Toen ik hier achter kwam dat is niet te beschrijven hoe je je dan voelt. De vrouw waarvan je dacht dat deze voor honderd procent te vertrouwen is doet dan dit. Dan voel je je heel alleen kan ik je zeggen.

Ik werk per week 50 uur en zij 10 dus is veel thuis. Ze klaagde wel eens over dat ze alles alleen moest doen maar had niet gedacht dat dit zo erg was dat ze mij dit nu verwijt. Ook had ik daar geen tijd voor om te helpen omdat ik moest werken. Ze heeft alles als het gaat om materialisme niet dat we steen rijk zijn maar we kunnen ons redden.

groot huis gezond gezonde kinderen, en dan denk je alles te hebben en dan gebeurt dit. Ze gaf aan liever gelukkig op een flat dan ongelukkig hier. Ook dat kan ik wel begrijpen maar heb echt het gevoel dat er zeker nog iets is tussen ons. Zeker aan mijn kant want als je partner zoiets doet en je probeert er alles nog aan te doen lijkt mij dit bewijs genoeg. Ook dat is tegelijk tijd zo omgekeerde wereld aangezien zij fout is geweest en ik nu probeer ik alles te redden. Ik vind het nog heel fijn om te knuffelen en dat doet zei ook wel terug en geeft aan dit ook wel fijn te vinden. De sex was de 1e week na dat dit was gebeurt eigenlijk overdreven goed. Nu zegt ze weer veel te twijfelen en daarom niet veel met bij te knuffelen of sex te hebben en anders bang is mij weer het gevoel te geven dat ze eruit is en verder wil. Dat maakt mij behoorlijk onzeker en ben bang dat ze straks de knuffels ook gaat weigeren. Ze is wel naar de dokter gegaan maar heb het gevoel dat ze dit meer doet voor mij dan voor haar zelf. Over 2 weken gaat ze dan praten met een therapeut Het liefst wil ze even weg met de kinderen alleen is dit financieel niet mogelijk. Ook ik wil dit niet vooral omdat ik dan bang ben dat ze nog meer open gaat staan voor iets nieuw en ik dan misschien ook maar wil dit niet opgeven.
Aan de ene kant denk ik dat er nog en kans is en aan de andere kant denk ik dat het hopeloos is. Ze zegt geen contact meer te hebben met hem en echt probeert om te vechten voor de relatie en het gezin maar heb wel twijfels. niet dat ze contact heeft meer het onbekende waarschijnlijk spannend vind.

Heeft iemand nog tips of een idee wat te doen?

Maikel

Maikel

16-01-2017 om 09:40

Twijfels over Geluk en Liefde

Zag dat er veel type fouten in zaten mijn excuses.

Ook wou ik nog even aanvullen dat ze zegt dan de liefde/geluk weg is en dat we uit elkaar zijn gegroeid. Ik vind dit zo'n cliché en makkelijk.
Als je al zo lang bij elkaar bent dat is het ook allemaal weer wat gewoner lijkt mij. En als ze met mij knuffelt voel ik echt de liefde nog die ze heeft naar mij toe. Of het houden van. Als ik haar vraag wat is dan geluk dan kan ze het ook maar moeilijk onder woorden brengen.

Hanna

Hanna

16-01-2017 om 11:56

Communicatie

Gelukkig is de ontkiemende genegenheid tussen je vrouw en haar collega op tijd gestopt. Dit was niet goed, maar het was nog geen relatie. Wees blij. Zie het maar als een alarmbel. Ergens is er iets misgelopen in jullie communicatie en relatie. Een relatietherapeut kan dat weer op gang helpen. Die heeft allerlei nuttige tips om weer dichter bij elkaar te komen. Ik kan het jullie warm aanbevelen.

Inderdaad relatietherapie.

Dit is een probleem tussen jullie beiden en het lijkt me dus niet verstandig om haar alleen naar therapie te laten gaan, vooral omdat een therapeut dan geen volledig beeld krijgt van wat er allemaal meespeelt.
Ik zou wel zeggen.. Houd je zelfrespect, ga niet smeken of overdreven je best doen. Naar mijn mening hebben de meeste vrouwen daar een hekel aan.
We willen een man en geen droevig hondje.
Sorry als ik mijn verleden hier op projecteer, ik verwijt je niets maar kreeg even een flashback omdat je een lieverd lijkt te zijn die alles zo goed probeert te begrijpen.

Maikel

Maikel

17-01-2017 om 13:17

Twijfels over Geluk en Liefde

Bedankt voor de reacties,

Eigenlijk ben ik helemaal niet zo open in mijn emotie 's en al helemaal niet op internet. Aan de andere kant geeft het wel aan hoe erg ik hiermee zit.
Ik heb ook aangegeven dan ik duidelijkheid wil maar ook dat geeft ze mij op 1 of andere manier niet. Ik heb aangegeven dat ze ervoor moet vechten en dat dan ook echt te doen door ook open te staan voor de dingen en als ze dit niet wil dan moeten we kijken hoe we uit elkaar gaan. Kan alleen niet begrijpen dan iemand die je al zo lang kent de liefde of het houden van in 4 maand totaal kwijt is, zonder dat hier ruzies aan vooraf zijn gegaan. ze zegt te vechten voor de relatie maar al na 2 weken wil ze het opgeven en tijdelijk ergens anders gaan wonen. Ik ben bang dat als ze dat doet ik denk dat het echt over is en dan moet je tegenover de kinderen ook met de billen bloot en dat trek ik niet.

Hopen dat ze nog wil vechten en inderdaad door met een relatietherapeut te praten samen met mij!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.