Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-10-2023 om 16:45
Korte omschrijving; Ik ben een mama van twee jonge kindjes. Inmiddels al enige tijd vrijgezel en sindskort een leuke man ontmoet.
We hebben twee leuke dates gehad en tussendoor over en weer best wel wat contact gehad. Echter speelde bij mij mijn verlatingsangst op en heb ik deze leuke man onbewust bedolven onder mijn berichten.
Bedolven is een groot iets maar wel teveel.
Dit heeft hij ook aangegeven afgelopen week, daarna samen nog een hele leuke avond gehad en daarna was het contact wat minder. Nu hadden we afgesproken maar dat is door een misverstand bij mij niet helemaal goed gepland. Dus wilde ik gister een nieuwe afspraak met hem maken. Dit wilde hij wel maar gaf wel aan het fijn te vinden om dan wel nog even samen te praten, omdat hij niet weet of we op 1 lijn zitten en dat graag helder wil hebben. Ik heb aangegeven het fijn te vinden dat hij wil praten en dat hij even aan moest geven wanneer hij kon zodat ik kon kijken of dat voor mij ook past. Alleen nu hoor ik niks meer sinds gistermiddag/avond. Ik weet wel dat hij het gelezen heeft.
Eigenlijk wil ik hem een berichtje sturen. Een soort van excuus aanbieden voor het overladen met berichten, dat het niet is wie ik wilde laten zien. Dat ik het een leuke man vind en wellicht later een soort van tweede kans wil om te kijken wat erin zit?
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden.
Hopelijk begrijpen jullie mijn gevoel een beetje en weten jullie een passend bericht te sturen.
Natuurlijk het liefst een bericht wat hem doet twijfelen en waarvan hij denkt "He, dat is een wijze dame, die moet ik niet laten gaan" 😉
02-10-2023 om 19:59
Anna Cara schreef op 02-10-2023 om 07:06:
Is het zo dat je neiging tot appen bijna onbedwingbaar is? We zijn dag verder. Is het gelukt?
Zo ja, hoe voelt dat?
Zo nee, hoe voelt dat?
Ik heb hem niks meer gestuurd.
Het voelt niet fijn ook om wat ik net al reageerde op een andere reactie, ik voel me nu al relaxter in het contact met andere mensen. Het hele daten was weer nieuw en ik merk dat de spanning de verlatingsangst dan weer aanwakkert. En dat dat dan precies bij hem moet gebeuren, dat is gewoon ruk.
02-10-2023 om 20:09
MissM schreef op 02-10-2023 om 19:59:
[..]
Ik heb hem niks meer gestuurd.
Het voelt niet fijn ook om wat ik net al reageerde op een andere reactie, ik voel me nu al relaxter in het contact met andere mensen. Het hele daten was weer nieuw en ik merk dat de spanning de verlatingsangst dan weer aanwakkert. En dat dat dan precies bij hem moet gebeuren, dat is gewoon ruk.
Ik ben geen psycholoog, maar kan het ook zo zijn dat het juist de kop op steekt wanneer je iemand echt leuk vindt? Dat lijkt me vrij logisch.
Wat er nu gebeurd is, betekent misschien ook wel je nog niet van je verlatingsangst af bent.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.