Relaties Relaties

Relaties

trekken aan een dood paard

Zo. Twee jaar geleden gescheiden en tijd genomen voor mezelf. Nu er weer voorzichtig klaar voor. Met de nodige angsten, na een relatie van 10 jaar is er veel veranderd. Via Tinder ( ik weet het) leerde ik iemand kennen. Heel rustig. Veel gechat en gebeld, ook via video. Twee weekends geleden elkaar voor het eerst ontmoet en dat zat goed. Nu weer twee weken later heb ik dat gevoel niet meer. Heb de indruk dat we minder chatten. Deze ochtend stuurde ik hem nog een grapje ( is ziek geweest) maar kreeg er geen reactie op, enkel hoe het met me vandaag ging ( ben verkouden) Ah, welkom twijfel. Vind het lauw bericht, maar merk sinds vorig weekend dat het wat minder lijkt te zijn langs zijn kant. Dus ook even niet geantwoord op zijn chat, ben van plan dat vandaag niet meer te doen. De vragen die ik wil stellen zijn jullie vast bekend:
- wat is er mogelijk aan de hand?
- vraag ik hem op de man af of hij er nog zin in heeft ( zei vorige keer van wel)
- hoe dien ik nou te reageren, even zo laten?
- en niet onbelangrijk: merk dat ik er onzeker van word en dat mijn buik gevoel aangeeft niet aan een dood paard te trekken
- wacht ik nog even of is een buik gevoel per definitie altijd juist?

Ben het allemaal helaas verleerd, sorry, maar tijd spenderen aan iets dat dood is lijkt me ook onzinnig

Imi

Imi

27-10-2021 om 10:41

Normaal zou ik zeggen dat je buikgevoel altijd juist is. Maar omdat jij ook schrijft over angsten, wordt het lastig om buikgevoel van angst te scheiden.
Is het een idee om het hem zeggen (dat die reactie lauw overkwam) en hem gewoon te vragen of hij wel met jou verder wil?

dan

dan

27-10-2021 om 10:53

Ik zou het nog een paar weken de tijd geven, misschien heeft hij het net even heel druk? Als hij nog evenveel interesse heeft, reageert hij vast wel weer. Zo niet, dan is dat ook duidelijk.

SimS

SimS

27-10-2021 om 11:30 Topicstarter

Dank.
Mijn gevoel is ook, laat hem maar even. Hij heeft net een voedselvergiftiging gehad, kan me dan voorstellen dat hij niet zo scherp staat.

blij dat ik hier vragen kan stellen, needy wil ik niet overkomen.
Na 10 jaar de gewenning en veiligheid van een relatie kan ik me natuurlijk niet meer herinneren dat het zo ging, al die verwarrende gevoelens.

Dus, wie kan en wil, ik laat me graag leiden door deze nieuwe manier van iemand ontmoeten

dan

dan

27-10-2021 om 11:33

SimS schreef op 27-10-2021 om 11:30:

Dank.
Mijn gevoel is ook, laat hem maar even. Hij heeft net een voedselvergiftiging gehad, kan me dan voorstellen dat hij niet zo scherp staat.

blij dat ik hier vragen kan stellen, needy wil ik niet overkomen.
Na 10 jaar de gewenning en veiligheid van een relatie kan ik me natuurlijk niet meer herinneren dat het zo ging, al die verwarrende gevoelens.

Dus, wie kan en wil, ik laat me graag leiden door deze nieuwe manier van iemand ontmoeten

Oei, daar kan hij nog lang last van hebben, dat heeft onze zoon ook eens gehad tijdens zijn stageperiode. 

SimS

SimS

27-10-2021 om 17:06 Topicstarter

Blijkbaar...

maar de communicatie loopt weer normaal... we gaan straks bellen. hij geeft aan heel erg moe te zijn

Zelf nooit een voedselvergiftiging meegemaakt, dus had geen idee wat te verwachten. heb de indruk dat hij heel veel last ondervind

dan

dan

28-10-2021 om 11:57

SimS schreef op 27-10-2021 om 17:06:

Blijkbaar...

maar de communicatie loopt weer normaal... we gaan straks bellen. hij geeft aan heel erg moe te zijn

Zelf nooit een voedselvergiftiging meegemaakt, dus had geen idee wat te verwachten. heb de indruk dat hij heel veel last ondervind

Misschien zal het ook per persoon verschillend zijn maar onze zoon had vooral veel buikpijn. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.