Relaties
S.ndra
21-10-2023 om 07:30
Ruzie over hulp aan ouders
ik heb goede raad nodig en/of steun. Mijn ouders zijn hoogbejaard. Ze wonen nog zelfstandig, maar dat loopt op zijn einde. Ze moeten verhuizen naar een zorgwoning, maar dat gaat moeilijk met hun gezondheidssituatie. Ik ben enig kind en woon ver weg met mijn gezin. Nu is hun situatie nog verder verergerd en er is weinig tijd meer. Het is dus nodig dat ik mijn ouders help met de zorg en de verhuizing. Maar ik heb ook een gezin met kinderen. Ik ren me het ongans, doe wat ik kan en pendel zo goed en zo kwaad als het gaat heen en weer, en probeer alles te regelen. Maar mijn man heeft weinig begrip voor de situatie en doet erg boos tegen mij over van alles. Ik voel me erg teleurgesteld dat hij mij niet steunt en ik begrijp eigenlijk ook niet waarom hij zo doet. Ik weet totaal niet wat ik ermee aan moet, want het raakt me, maar ik heb er eigenlijk op dit moment geen tijd voor.
Gelukkiggetrouwd3kinderen
28-10-2023 om 16:39
Ik kan me jouw man enigzins wel voorstellen. Dat jij enigst kind bent hoeft niet te betekenen dat je alle vrije minuten moet inzetten voor je ouders. Wellicht een verhuisbedrijf inhuren, thuiszorg enz. Er zijn mogelijkheden genoeg. Ik neem niet aan dat je bent geboren om later voor je ouders te zorgen....
AnnaPollewop
05-11-2023 om 10:49
S.ndra schreef op 05-11-2023 om 05:37:
Ze zijn over. Bedankt voor jullie steun.
Ben je nu in wat rustiger vaarwater? Lukt het om een beetje op adem te komen?
S.ndra
06-11-2023 om 09:01
Nou, er lag helaas thuis nogal werk op me te wachten . En ik heb helaas griep gekregen. Maar ik voel me in elk geval beter dat m’n ouders nu de zorg hebben die ze nodig hebben en dat het veiliger voor hen is. Er moeten nog wel wat laatste dingetjes bij hen gebeuren aan de woning, maar ik ga eerst uitzieken en hier thuis een beetje orde op zaken stellen.
Poezekat
06-11-2023 om 13:44
Beterschap, eerst even aan jezelf denken door goed uit te zieken. De rest komt daarna wel
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.