Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-12-2022 om 08:38
Ondanks dat mijn vrouw is verhuist en de convenant al klaar ligt wil mijn vrouw toch relatietherapie proberen. We houden nu een knipperlicht relatie.
Mijn vraag is of dit nog zinvol is. Ik wil geen 1500 euro betalen om te horen dat het niet meer werkt.
Ben bereidt om te gaan maar dan echt het doel zijn om je huwelijk te redden. Hoe vind je een goede therapeut.
Bedoel te zeggen kan naar een zwaar christelijke therapeut gaan die vind dat een huwelijk bijna altijd door moet gaan.
Heb ik een ruimdenkende/ vrijgevochten therapeut die zegt makkelijker nee werkt niet meer.
Iemand tips waar je op moet letten?
Eventueel namen van therapeuten (midden vh land)
24-12-2022 om 17:14
ik denk dat je hier ook goede adviezen hebt gekregen van mensen met heel andere beroepen. De wildgroei aan coaches vind ik zorgwekkend. Met als dieptepunt de cursus Ervaringsdeskundige. Mensen die vijf kilo zijn afgevallen zijn ineens voedingsdeskundige, mensen die geen schulden meer hebben zijn ineens hulpverlener aan mensen met schulden. In een relatie spelen zoveel processen, het is dan goed als iemand met verstand zich daarmee bemoeit.
26-12-2022 om 03:52
De vraag is vooral wat jij graag wil.
Wil jij nog door met deze vrouw?
31-12-2022 om 10:33
Wat versta je onder knipperlicht relatie Ruud?
En geloof je er zelf nog wel in?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.