Relaties Relaties

Relaties

Madeleine

Madeleine

09-06-2014 om 18:17

Relatie met man, die manisch depressief is


Mijntje

Mijntje

17-07-2014 om 18:21

kijk verder

lieve Madeleine. Je bent veel te aardig, meer dan goed voor je is. Kijk verder. Er zijn ook 'normale', leuke mannen, er zit er nu een op jou te wachten alleen weet je nog niet wie.

Ik heb toevallig een leuke vrijgezelle broer, ik zou je best willen koppelen, ware het niet dat hij binnenkort een date schijnt te hebben
In welk deel van het land woon je en heeft iemand toevallig nog een leuke broer of neef in de aanbieding?

Madeleine

Madeleine

18-07-2014 om 20:24

Contact mogelijk Gerda

Hoi Gerda, is het mogelijk om via de mail contact te krijgen? Hoor graag van je!

Madeleine

Madeleine

18-07-2014 om 20:25

@ Mijntje

Leuk om te horen dat je een leuke broer hebt! Ik woon jn het mooie Drenthe!

+ Brunette +

+ Brunette +

08-08-2014 om 23:31

Ga op je handen zitten.

Blokkeer e-mail, facebook, what'sapp enz. Dan kom je ook niet in de verleiding zijn berichten te beantwoorden. Beantwoord de telefoon niet als hij belt. Eerst zal hij gaan steigeren maar dat gaat over. Twee keer per jaar krijg ik nog een zure sms, ik lach er inmiddels om. Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het in het begin is hem te negeren. Bedenk: één keer ergens op in gaan is twee stappen achteruit.

Madeleine

Madeleine

14-08-2014 om 00:45

Hangende pootjes

Nou, meneer heeft zich weer gemeld...zijn vriendin had hem weer gedumpt. Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak. Hij had fouten gemaakt, blablablabla. Hij had zoveel spijt en wilde heel graag weer contact.
Dacht het niet! Wat denkt zo'n man überhaupt???

Ander draadje

Ben jij dezelfde Madeleine die vorige maand een man had leren kennen die 10 jaar single was en niets meer van zich liet horen? Als ja, dan zoek je ze wel uit

Ik hoop dat je niet in de verleiding komt (als reactie op de langdurige single) weer contact met je ex op te nemen.

Wat hij überhaupt denkt is niet belangrijk. Maar des te meer wat jij vindt dat je verdient en geen genoegen neemt met minder.

Fély

+ Brunette +

+ Brunette +

16-08-2014 om 00:08

Madeleine

Volhouden hoor! Laat je niet vermurwen door mooie praatjes en ontroerende beloftes. Ik weet er (helaas) alles van.

Mijntje

Mijntje

16-08-2014 om 08:51

Madeleine

Mijn leuke broer is intussen serieus met die date. Maar ze zijn er wel: leuke mannen, je moet alleen heel goed opletten. Laat deze ajb gaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.