Relaties Relaties

Relaties

Dutch Camels Media

Dutch Camels Media

19-01-2015 om 15:47

Oproep: Tijd voor verzoening?

[ Betaald bericht ]

Kandidaten gezocht voor pilot nieuw EO-programma

Ben jij moeder, of bijna-moeder (of vader, of bijna-vader) en heb je een conflict met je vader, moeder, broer, zus, vriend of vriendin? Mis je deze persoon nu je zelf kinderen hebt - of gaat krijgen - des te meer? En zou je het conflict willen oplossen? Dan is dit nieuwe programma van de EO misschien iets voor jou.

Bert van Leeuwen verzoent door middel van een unieke psychologische methode mensen die een dierbaar persoon door misverstanden, ruzies of beschuldigingen uit het oog zijn verloren. Graag verzoenen we jou ook met jouw dierbare, want juist als (jonge) ouder is het fijn om goed contact te hebben met je familie en vrienden.

Heb je interesse? Mail dan naar [email protected]
Of bel naar 020 - 57 87 781.

Charlotte Jansen
Dutch Camels Media (voorheen Flare Media)

tante Sidonia

tante Sidonia

20-01-2015 om 19:30

verkeerde plaats

julliee zitten op de verkeerde plaats. Mensen die op dit forum komen, worden altijd zo goed gecoached door half Nederland, dat jullie programma niet nodig is. Tenzij julliee in de andere heelft vaan Nederland gaan zoeken. Maar ja, waar vind je die? Succes.

doeiiii

Moni

Moni

20-01-2015 om 20:34

Wat een geweldige redenering tante Sidonia!

Ik vind 'm prachtig!

Kaaskopje

Kaaskopje

20-01-2015 om 23:39

Aan de andere kant Tante S

kan het zijn dat ze al platgebeld zijn door OO'lers. Kom jij aan met dat ze op de verkeerde plaats oproepen)

Marianne

Marianne

21-01-2015 om 07:50

Betaald

Ik zou het netter vinden om geen reacties te geven onder een betaald bericht.

Ulla

Ulla

21-01-2015 om 08:42

Serieus

reageren of niet.

Juno

Juno

21-01-2015 om 09:43

Want?

Een beetje humor mag niet? Je kan ook denken dat het wel netjes is om te melden dat wij niet de juiste doelgroep zijn.

rode krullenbol

rode krullenbol

21-01-2015 om 09:52

Maar?

Aan wie is dat dan om te bepalen (dat wij niet de juiste doelgroep zijn)?

Marianne

Marianne

21-01-2015 om 10:16

humor

Humor is leuk maar dat kan in andere draadjes. Heb een beetje respect voor mensen die betalen hier, anders doen ze dat nooit meer. Er zijn ook meelezers die niet meeschrijven en kunnen reageren.

EO pilot

EO pilot

21-01-2015 om 14:31

toelichting oproep

Beste ouders van oudersonline,

Naar aanleiding van jullie reacties, hierbij nog een toelichting op de oproep:

Op jullie forum kom ik meerdere berichten tegen van vaders of moeders die geen contact hebben met een familielid. Ook lees ik verhalen van mensen de weliswaar contact hebben met een dierbare, maar waarbij een conflict of misverstand nog steeds in de weg staat. Ons programma komt graag in contact met deze personen
(via mail; [email protected]).

Maar EO pilot,

Met je gezicht op de buis is toch wat anders dan anoniem achter een nicknaam. Je buren zouden toevallig naar het programma kijken of de vrienden van je kinderen. Een publiek gezicht worden lijkt mij dan geen pretje. Hoe zouden jullie het zelf vinden als het jullie overkwam en een vrouw in de lange rij bij de kassa schiet je aan en begint uitgebreid haar mening te geven. Hebben jullie daar wel eens bij stil gestaan?

Al die TV-programma's over andermans ellende vind ik EO onwaardig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.