Relaties Relaties

Relaties

bugs

bugs

27-04-2014 om 15:30

Onzeker mbt contact leuke man

Sinds een paar weken ben ik aan het daten met een leuke man. We werkten vroeger bij hetzelfde bedrijf dus we kennen elkaar al een paar jaar, maar sinds een tijdje is de vonk overgeslagen. Ik ben in de wolken en heb ook het gevoel dat het wederzijds is. Wat is dan je probleem, zou je zeggen...nou, ik ben dik in de veertig maar voel mij een onzekere puber...het liefst wil ik iedere dag met hem appen of bellen; maar wil niets pushen. We hebben dus niet iedere dag contact...en daar word ik dus zo onzeker van. Als hij mij ook zo leuk vindt, dan wil hij toch ook iedere dag contact? Stel ik me aan of is dit typisch een gevalletje he is just not that into you?

Heerlijk, verliefd....

Zou het kunnen zijn dat jij wat last van verlatingsangst hebt, en hij niet?
Geniet van het nu en de keren dat je contact hebt.
Het lijkt me een beetje voorbarig om te zeggen "he is just not that into you".
Relaxzzzzzzzz

Hoeft geen gebrek aan belangstelling te zijn

Hij kan gewoon niet zo'n apper-beller zijn. Het hoeft niets te zeggen te hebben over wat hij van jou vindt/voor jou voelt. Ik heb meegemaakt dat ik gebombardeerd werd met smsejs, mails, apps en belletjes. En ja, daar heb ik van genoten. Maar ieder mens is anders.

Ik herken je onzekerheid helemaal, en ook je vraagstelling "als hij mij zo leuk vindt" enz. Probeer nu maar (on)rustig af te wachten en just go with the flow. Want zelfs de meest enthousiaste contact-zoeker kan een oppervlakkige copy-paster blijken te zijn. En de meest ongenaakbare de grootste romanticus die je ooit hebt ontmoet.

Tabitha

Tabitha

29-04-2014 om 11:31

Hij ook?

Misschien denkt hij wel precies hetzelfde als jij en wil hij jou niet pushen! Weet hij dat je elke dag contact wilt en houdt hij dat af of tast hij ook in het duister wat dat betreft?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.