Relaties Relaties

Relaties

Moeilijk dilemma

Bij jongste (15)in de klas zit bij bepaalde lessen dochter van collega. Ik werk met collega al jaren samen. Soms in mindere mate, momenteel in meerdere mate. Collega en ik kunnen prima met elkaar door 1 deur. Collega is het type, grote mond, klein hartje en altijd vrolijk. Collega vind het leuk dat onze dochters soms samen in de klas zitten, soms praten we er wel eens over (heeft die van jouw ook zo zitten leren gisteren? En wat had ze...?) soms ook niet.
Op zich zijn collega en ik wel 'vertrouwelijk' met elkaar, collega vind het soms moeilijk om bepaalde dingen te zeggen tegen anderen. Tegen mij niet. Mij vertrouwd ze wel (heeft ze zelf gezegd vorig jaar ofzo tijdens teambuildingdag). Soms verteld collega ook wel eens werkissues waar ze mee zit aan mij en vraagt advies b.v. wat ik zou doen...