Relaties Relaties

Relaties

Meetens

Meetens

14-03-2017 om 16:06

Mijn vriendin flirt met mijn vriend ..vervolg 2

Ik had laatst een topic geschreven over mijn vriendin flirt met mijn vriend ....ik heb na die topic beetje meer afstand gebonomen van mijn vriendin en daarnaast heb ik ook mijn vriend erop aangesproken en hem gezegt dat ik best verdrietig was omdat ik eigenlijk door hem mijn vriendin kwijt was en het hopelijk de goede keuze was ..... een paar dagen later neemt opeens een vage ex contact met mij op mijn vriend zag die bericht ... ik denk dat hij boos was of onzeker en wat doet hij vervolgens...hij neemt contact op met mijn vriendin om over ons vriendschap te praten toen hij me dit de volgende dag vertelde draaide mij maag om , want ik zag het als wraak kinderachtige terug oakken hij wist dat dat me zwak zou zijn en hij heeft daar op ingespeelt vervolgens vroeg ik hem de berichten te lezen en ze waren al gewist , toen vroeg ik haar wat ze besproken hadden en als ze het kon sturen en dat weigerde ik zei oke prima ik ben helemaal klaar met jou vanaf nu ...ik vraag me af hoezo ik de berichten niet mocht lezen mijn vriend zei me dat ze had gezegd teleurgesteld in me te zijn en dat ze niet snapte waarom ik afstand genomen had ...ik was woedend op allebei hoe dirfde hij me via haar jaloers te willen najen en het ergste hoe kwam het bij hem op ?? En hoezo wou zei me die berichten niet opsturen was het een macht spelletje om iets onschuldigs groter te laten lijken ?? Ik snap het niet ?? Oke drie dagen later alles goed met mijn vriend noemt hij vervolgens om iets totaal anders over een contract die ik had getekent voor een abbonemt zegt tie opeens ja jij maakt altijd overhaastige beslissinhen net zoals je nu je vroendschap hals pverkop heb beindigt??? Ik had zoiets van hoe durf je dat onderwerp weer erbij te halen terwijl het door jouw komt en hoezo maak jij je er zo druk om ?? Voelt tie zich tot haar aangetrokken. Of heeft tie gwn met haar te doen ??

Annoke

Annoke

17-03-2017 om 09:01

Heb je deze mensen nodig?

Zowel je partner als je vriendin lijken mij niet echt prettige personen...

Kaaskopje

Kaaskopje

17-03-2017 om 09:56

Ik vind je verhaal wat warrig

ook door de vele typefouten. Mijn indruk is dat je je veel drukker maakt dan nodig is. Wie is hier nu echt degene die de boel stuk maakt, dat vraag ik me echt af. Ik weet niet wat de intentie van je vriend was toen hij het met je vriendin ging bespreken. Ik zou dat ook niet gewild hebben, maar was het echt verkeerd bedoeld?

tante Sidonia

tante Sidonia

18-03-2017 om 10:53

nou....

Op het moment dat je als stel al ruzie hebt gehad over flirtgedrag naar een derde, en vervolgens de een die geflirt heeft naar die persoon loopt om een ruzie tussen het stel te bespreken.....dan ben je toch inderdaad echt bezig met een wraakactie hoor.

Wat een naar gedoe. Ik geloof dat ik als ik jou was mijn vriend de wacht zou aanzeggen en dat ieder contact met die vriendin zal gaan betekenen dat het tussen ons over is.

Je verhaal is inderdaad warrig door het gebrek aan punten en komma's. Daarnaast maak je geen verschil tussen iemand zei iets...in de zin van praten en zij als vrouwelijke persoon. Lange ij korte ei weet je wel...

tante Sidonia

tante Sidonia

18-03-2017 om 10:55

kan iemand

een linkje geven van het eerste gedeelte van dit onderwerp?

Pluk

Pluk

18-03-2017 om 20:08

Zoek op titel

Moet je gewoon bij 'zoeken' de titel invoeren en dan op 'zoek' klikken.

Liz

Liz

19-03-2017 om 09:18

vriend

Ik zou ook niet blij zijn met het gedrag van vriend.

Ik denk dat als ik jou was ik daar nog een keer op terug zou komen. Ik zou hem goed duidelijk maken wat het met jou doet. Dat je je niet veilig voelt bij hem en niet serieus genomen als hij in zo'n situatie contact met haar opneemt terwijl je al eerder hebt aangegeven dat ie dat geflirt tussen hen niet prettig vindt.

Ik zou vragen of hij dat begrijpt.

En ik zou vragen wat de reden is dat hij dat gedaan heeft.

Tot slot zou ik hem serieus vragen dat niet meer te doen omdat het jou erg veel pijn doet.

Afhankelijk van zijn reactie zal hij jullie relatie en jouw vertrouwen in hem weer kunnen herstellen of juist niet. Als hij jou niet gerust stelt maar de kwestie bagatelliseert of jou meteen weer iets verwijt of de schuld geeft, dan weet je wat je aan hem hebt. En dan zou ik serieus overweging de relatie te beëindigen.

Soms kan je iemand wakker schudden door hem dat ook daadwerkelijk te zeggen. Misschien dat hij dan pas snapt dat hij bij jou een grens is over gegaan.

Als je het nu niet doet loop je het risico dat hij vaker over jouw grenzen zal heenwalsen.

tante Sidonia

tante Sidonia

20-03-2017 om 19:04

en uh....

wat is er verder zo leuk aan deze vriendin als ze dit al een paar x gedaan heeft en je toch haar steeds weer in contact brengt met je nieuwe vriend?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.