Relaties Relaties

Relaties

Ano

Ano

09-03-2017 om 23:21

Mijn vriendin flirt met mijn vriend

Ik heb een vriendin die met mijn vriend flirt en mijn vriend flirt terug .. of zit het tussen mijn oren ?? Zij stelt zich heel openlijk op tegenover hem en hij ook tegenover haar maar ik zie aan zijn ogen dat hij zich aangetrokken voelt tot haar en mijn vriendin is een vrouw die graag mannen verleid , ze bespeelt ze om te kunnen zien als zouden kunnen happen maar toch heeft ze ook haar grenzen het lijkt erop alsof ze al mijn vriendjes ook in het verleden probeert uit te testen en achteraf klmt ze naar me toe om te zeggen dat ze haar hebben versiert nou nu ze me vriend uittestte merkte ik dat hij hapte hij raakte erg enthousiast en geintresseerd in haar noemde vaak haar naam en is graag in haar gezelschap , hoe ga ik hier mee om ? Moet ik afstand van haar nemen ? Of afstand van hem ? Ik hem hierop ook aangeproken maar hij ging er speels mee om en dat maakte me wel verdrietig want ondanks dit vind ik haar een leuke gezellige vriendin maar ik zou ze dus niet samen kunnen vertrouen ???

Niet moeilijk op te lossen.

Zeg schat, weet je wat ze me nou vertelde?
Ze heeft genitale wratten.. maarehh niets zeggen hoor want ze vertelde me het in volste vertrouwen.

Opgelost.

In principe ben ik tegen liegen maar soms moet je doortrapt zijn om iets snel te tackelen.

Wil je het echt netjes oplossen, moet je het in de groep gooien. Gewoon en passant om te zien hoe ze reageren.

Kaaskopje

Kaaskopje

10-03-2017 om 08:57

Wat is 'interesse'?

Is de interesse van je vriend zo groot dat je het gevoel hebt dat je binnenkort aan de kant gezet gaat worden? Zo ja, dan is je relatie nu al afgelopen. Zo nee, dan moet jij moed bij elkaar schrapen om met je vriendin te gaan praten. Even los van of je vriend op haar spelletje in gaat, zou ik haar niet langer als vriendin willen hebben als ze mij deze loer zou draaien. Dus als ze tijdens het gesprek toegeeft dat ze dat doet, wie weet zelfs onder het mom van 'ik wil weten of hij wel een goede vriend voor jóu is, want als hij zich laat versieren is hij dat niet', zou ik haar niet meer vertrouwen. Gaat ze je volgende vriend ook weer 'testen'? Dus praat met haar.

Sfera Sleutelbeen

Sfera Sleutelbeen

10-03-2017 om 11:21

trol?, zie draadje Stiefvader en dochter

ik denk dat het een trol is. Zie de overeenkomstige schrijfstijl in draadje Stiefvader en dochter

rode krullenbol

rode krullenbol

10-03-2017 om 11:35

Het zal wat

Wat geeft het in dit geval als er sprake zou zijn van een trol? Het is op zich tot wel een interessant vraagstuk?

Nou interessant....

Ik geloof direct dat je er mee in je hoofd kunt zitten. Maar zelf heb ik daar echt helemaal niets mee.

rode krullenbol

rode krullenbol

10-03-2017 om 11:50

Maar

Je kunt er op allerlei manieren wel mee te maken krijgen.

Kaaskopje

Kaaskopje

10-03-2017 om 12:01

Trol

Ja die gedachte kwam ook bij mij op, maar desondanks serieus gereageerd.

AnneJ, hoezo heb jij niks met dit probleem? Kun je je daardoor niet voorstellen dat een ander er wel mee zit?

Nauwelijks

Afgezien van een periode in de jaren 70, hevig gedateerd, toen er van alles moest kunnen. Al die verhalen in de zorg over mensen die elkaar in de onderzoekskamer besprongen, zijn toch voornamelijk aan mijn blikveld onttrokken. Of ik onttrok me er zelf aan. Jalouzie is nooit een issue geweest in mijn relaties. Ook sexuele spanningen of dreiging van incest, allemaal bij anderen, niet bij mij. Afkloppen.
Er zijn wel eens puberale verhalen van de kinderen. En ik ken wel verhalen uit de tijd dat ik zelf jongvolwassen was bij medeleerlingen of medestudenten. In dat genre zie ik dit draadje dan ook wel.

Kaaskopje

Kaaskopje

10-03-2017 om 14:12

AnneJ

Ook volwassenen kunnen onzeker zijn over de trouw van hun vriend/vriendin. Ik heb in het begin ook een paar situaties gehad waarover ik me afvroeg wat ik dáár nu weer mee moest. Dat is inmiddels 32 jaar geleden, 32 jaar waarin ik werkelijk nooit meer aan die trouw heb getwijfeld en heb hóeven twijfelen.

zebra

zebra

10-03-2017 om 15:32

2 dingen

vallen mij op. Dat ze openlijk is (en hij blijkbaar ook) maar ook dat ze haar grenzen kent. Ik keur het zeker niet goed en zou er zelf bepaald niet blij mee zijn als een vriendin dit bij mijn man zou doen. Maar is het voor haar dan niet een soort spelletje om te zien hoe ze in de markt ligt?

Hoe je erop moet reageren weet ik verder niet.

praten

Ik zou met jou vriendin gaan praten.Eerlijk vertellen wat jou dwarszit.

Ik heb mijn vriendin erop geattendeerd maar ze ontkent het gewoon. Ik zie hen oogcontact hebben terwijl Ik "even niet kijk" De vriendschap tussen ons is wat mij betreft over. 

MRI

MRI

19-07-2022 om 16:44

Rositawindrich1! schreef op 19-07-2022 om 16:23:

Ik heb mijn vriendin erop geattendeerd maar ze ontkent het gewoon. Ik zie hen oogcontact hebben terwijl Ik "even niet kijk" De vriendschap tussen ons is wat mij betreft over.

na vijf jaar reageren? echt?

MRI schreef op 19-07-2022 om 16:44:

[..]

na vijf jaar reageren? echt?

Soms moet je er even goed over nadenken voordat je reageert. Daar moet je wel de tijd voor nemen. 😁

Misschien kunnen we ons binnenkort verheugen op een update? Hoe is het afgelopen? Trol of echt? 😉

Rositawindrich1! schreef op 19-07-2022 om 16:23:

Ik heb mijn vriendin erop geattendeerd maar ze ontkent het gewoon. Ik zie hen oogcontact hebben terwijl Ik "even niet kijk" De vriendschap tussen ons is wat mij betreft over.

Of dit is de TO onder een andere naam?

Lieve Ano, 

Ik heb een slechte ervaring met 'vriendin' over de vloer die mijn man duidelijke signalen gaf. Dat werd vreemdgaan. Het  begon ook met lol, leuke opmerkingen en flirten.Wat ik heb geleerd. Iets te kort door de bocht gezegd zijn mannen simpel. Ze zien flirten en aandacht meteen sexueel in hun hoofd. Je vriend zal echt anders naar die vriendin kijken nu. Of hij er wat mee doet is natuurlijk  iets anders. 

Waar het om gaat. Als jij je er onprettig bij voelt, is het zaak er wat mee te doen. 

Ik adviseer je om zeer serieus tegen je vriendin te zeggen dat je absoluut niet gediend bent van haar gedrag richting jouw vriend. Dat je overweegt de vriendschap daarom op te zeggen. En  dat je voortaan alleen 1 op 1 af wil spreken bijvoorbeeld. 

En dan je vriend ... Weglachen van jouw zorg is een rode vlag. Misschien dat je anders je vragen kan stellen? Of je zorg uiten. En heel erg duidelijk zijn. Mannen snappen niet altijd wat wij denken duidelijk te zeggen. Zeg dat je serieus wil praten. Ga er echt voor zitten. Laat je ook niet afpoederen met weglachen. Maak concreet wat je wil van hem. En vraag door. 

Flirt hij overigens met veel vrouwen? 

MRI

MRI

20-07-2022 om 09:53

Anna Cara schreef op 20-07-2022 om 08:28:

Lieve Ano,

Ik heb een slechte ervaring met 'vriendin' over de vloer die mijn man duidelijke signalen gaf. Dat werd vreemdgaan. Het begon ook met lol, leuke opmerkingen en flirten.Wat ik heb geleerd. Iets te kort door de bocht gezegd zijn mannen simpel. Ze zien flirten en aandacht meteen sexueel in hun hoofd. Je vriend zal echt anders naar die vriendin kijken nu. Of hij er wat mee doet is natuurlijk iets anders.

Waar het om gaat. Als jij je er onprettig bij voelt, is het zaak er wat mee te doen.

Ik adviseer je om zeer serieus tegen je vriendin te zeggen dat je absoluut niet gediend bent van haar gedrag richting jouw vriend. Dat je overweegt de vriendschap daarom op te zeggen. En dat je voortaan alleen 1 op 1 af wil spreken bijvoorbeeld.

En dan je vriend ... Weglachen van jouw zorg is een rode vlag. Misschien dat je anders je vragen kan stellen? Of je zorg uiten. En heel erg duidelijk zijn. Mannen snappen niet altijd wat wij denken duidelijk te zeggen. Zeg dat je serieus wil praten. Ga er echt voor zitten. Laat je ook niet afpoederen met weglachen. Maak concreet wat je wil van hem. En vraag door.

Flirt hij overigens met veel vrouwen?

het bericht is vijf jaar oud he, had je dat gezien?

Overigens vertelde een vriendin me van dat haar nichtje (!) uitgebreid met haar vriend probeerde te flirten. Vriend reageerde gelukkig amper tot niet. Maar ze voelde zich zo verraden door haar nichtje. Ik vind het ook een dikke bah. Het contact met een nichtje verbreek je niet zomaar. En het is dan ook weer zo'n persoon die nergens op aanspreekbaar is. 

oh hahaha nee niet gezien. Ben inderdaad dan benieuwd hoe het staat met deze vriend en vriendin 😂

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.