Relaties Relaties

Relaties

jm

jm

03-05-2012 om 19:03

Mijn vriend zegt niets meer tegen mij,

Sinds gistermorgen 10.00uur.
Een bekende kwam terug van vakantie en ik had gezegd dat ze aan het einde van de week weer terug kwamen.
Maar hij zag ze voorbij en mijn vriend zei ze zijn al terug van vakantie. Ik zei dat weet ik toch niet moet ze even bellen waarom ze nu al terug zijn en niet aan het einde van de week. Altijd wordt er over hun gepraat, hij huurt bij ons een stuk in de loods, waar hij wat spullten heeft staan en mijn vriend moet ook wel eens wat bij hun verbouwen. Maar altijd gaat het over hun, oh kijk daar rijd hij weer en ze hebben ook weer een boot gekocht en hij heeft niet druk op kantoor enz enz. En als hij daar aan het werk is dan moet het zo zo als hij dat wil, je kunt ook wel 's avonds werken zegt hij want dan schiet het op en dan zijn we weer eerder uit de troep en elke keer moeten de werkzaamheden dan kan per dag anders zijn en maar offertes/prijsopgaves maken enz.
Dus nu is mijn vraag moet ik weer wat gaan zeggen tegen over mijn vriend of moet hij bij mij komen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik begrijp er helemaal niks van............
G

Brianna F

Brianna F

04-05-2012 om 10:10

Ik heb 't een paar keer gelezen maar ook hier volkomen duisternis.

Vic

Vic

04-05-2012 om 10:11

Volgens mij

Jm had tegen haar vriend gezegd dat een kennis vrijdag pas terug zou zijn, maar die kennis bleek om onduidelijke redenen toch al eerder thuis te zijn. Nu denkt de vriend van jm dat ze tegen hem gelogen heeft en daarom praat hij niet meer tegen haar.
Ik zou in zo'n geval toch proberen om het 'open te breken' en aan mijn vriend vragen wat ik nu precies verkeerd heb gedaan en erbij zeggen dat het niet expres en onbedoeld was. Dan maar de verstandigste zijn, want zo'n zwijgpartij is ook enorm vervelend.

Rosase

Rosase

04-05-2012 om 10:29

Vic

Zoiets had ik ook begrepen.

Maar waar ik dus mijn hoofd over breek is: Waarom is dit zo belangrijk????

Vic

Vic

04-05-2012 om 10:48

Rosase

Een druppel is zelden belangrijk, behalve als het die ene is waardoor de boel overstroomt. Het is ongetwijfeld een opeenstapeling van ergernissen. Daarbij hebben mannen nogal eens de neiging om zich ergens aan te ergeren en in plaats van dat te zeggen, in de verongelijkte slachtofferrol te duiken en te veronderstellen dat je heus wel weet wat je fout hebt gedaan. En vrouwen zeuren. Om maar even lekker te generaliseren

jm

jm

04-05-2012 om 12:14

Aan iedereen

ja er speelt nog veel meer zie (en) ik heb al vaker hier wat geschreven.
Maar het is nu vrijdag 12.00 uur en hij heeft na woensdagmorgen niets meer gezegd en daar is ook niets aan.
En wat jullie zeggen ja vrouwen zeuren heel vaak maar mannen praten niet, die van mij niet.
Ik heb ook wel dingen die ik wil zeggen maar niet durf en ik zie onze relatie graag anders.
Het is 24 uur per dag alleen maar werken werken werken.
Je staat er mee op en je gaat er mee naar bed.
Overdag werk je (ik bij een baas) en hij als zelfstandige en thuis ook nog de administratie doen en dan is het altijd 21.30 uur voordat ik klaar ben, dan douchen en naar bed. Dit is een klein stukje van mijn verhaal.

Rosase

Rosase

04-05-2012 om 17:57

Vic + gale+jm

Ik bedoelde eigenlijk waarom dit voor hem zo belangrijk is. Maar goed, misschien heeft Vic wel gelijk.

En Gale ik moest ook meteen aan wat andere verhalen denken, maar als ik nu de aanvulling van jm lees weet ik het niet meer.

En jm, volgens mij speelt er bij jullie zo veel meer. Te veel om hier even uit de doeken te doen. Mij lijkt dat jullie samen professionele hulp zouden moeten zoeken. Kan me echt niet voorstellen dat dit alleen over de "buurman" en zijn hobby's gaat.

Niks meer voor hem doen

Een man die niet met mij praat mag zijn eigen eten koken, zijn eigen kleren wassen en zijn eigen administratie doen.
Als mijnheer dan toch blijkt te kunnen praten dan zou ik uitleggen niet genegeerd te willen worden en uitleggen dat er iets moet gebeuren. Er moet met hulp van buiten aan de relatie gewerkt worden.
Ik zou liever geen partner hebben dan een partner die mij negeert.
Sterkte ermee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.