Relaties Relaties

Relaties

Mijn ouders zijn tegen mijn relatie

Nou, nou Izza, je kunt iemand niet zo maar emotioneel een kind noemen omdat ze nog bij ouders woont. Ik vind je toon echt niet kunnen hoor.
Maar inderdaad; je moet wel afstand gaan nemen van deze ouders, die jou nog steeds niet accepteren als mede-volwassenen en hun positie als huiseigenaren misbruiken om jou zo te domineren. Ik zou echt alles op alles gaan zetten om hier onderuit te komen.
Woont je vriend ook nog bij zijn ouders?

Als je je vriend in het geheim moet ontmoeten, omdat je het niet kunt delen met je ouders, dan is er wel iets goed mis in de ouder-kindrelatie. De ouders behandelen haar nog steeds als een puber, waardoor TO zich niet kan ontwikkelen en haar vleugels niet kan uitslaan. Uit huis gaan zou het beste zijn. Even een tijd op jezelf wonen zonder ouders. En kijken waar de relatie naartoe gaat. Een jaar is nog niet heel lang. 

Pippeltje schreef op 18-01-2025 om 12:36:

Nou, nou Izza, je kunt iemand niet zo maar emotioneel een kind noemen omdat ze nog bij ouders woont. Ik vind je toon echt niet kunnen hoor.
Maar inderdaad; je moet wel afstand gaan nemen van deze ouders, die jou nog steeds niet accepteren als mede-volwassenen en hun positie als huiseigenaren misbruiken om jou zo te domineren. Ik zou echt alles op alles gaan zetten om hier onderuit te komen.
Woont je vriend ook nog bij zijn ouders?

Het gaat niet alleen om het thuis wonen. Lees mijn reactie en zie dat er staat dat to zich als kind laat behandelen op verschillende manieren. Ouders gaan al jaren op een vervelende manier met haar om. En nu ook met haar partner en met het niet respecteren van haar keuzes. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.