Relaties
cuorespezzato
07-01-2023 om 15:18
Mijn man neemt minnares mee naar huis
Nou wat ik nu mee maak lijkt wel een horrorfilm.
ik ben 18 samen met mijn man ik dacht echt een super relatie te hebben, we hebben 2 tieners en een mooi huis goede baan, een droom familie dacht ik. Sex elke week no problem.
we wonen op een golfbaan en dat is mijn man zijn prioriteit, golfen in zijn vrije tijd en op de club ben ik actief in de fitness , zwembad en vriendenclub ook de kids golfen. het is een hechte communitie we kennen alle members en de families die hier wonen.
op een dag neemt mijn man 2 collega's mee van werk om hun te laten zien hoe prachtig het hier is op de golf club, leuk initiatief dacht ik, het weekend erop komt een vrouwlijke collega de golf baan verkennen, de big boss van de multinational waar mij man al jaren gelukkig werkt.
mevrouw wordt lid en wil leren golfen, komt vaak en mijn man gaat haar les geven, haar man wordt ook lid en we worden vrienden, we zien elkaar veel in het zwembad in de zomer, organiseren samen etentjes enz maar vind wel dat mijn man veel energie in deze dame steekt, ja dat moet vindt hij want door hem is zij lid geworden dus moet hij haar leren golfen.
ik ben nooit jaloers geweest maar dit klopt niet, te veel aandacht aan haar maar toch denk ik ik zie spoken, heb het er met haar man over die zegt er is niets aan de hand.
toch blijf ik op mijn hoede en laat mijn man aan vaak weten dat ik er niet happy met deze vriendschap ben, hij zegt het is een fijne vriendin collega maak je geen zorgen.
na een paar maanden ben ik het zo zat dus confronteer ik hem ermee en hij vertelt dat ze inderdaad verliefd zijn maar het is alleen mentaal niet fisiek, ze hebben elkaar nooit aangeraakt en ik geloof het. ik confronteer haar en haar man er ook mee ( ik had dus wel gelijk) in de tussen tijd heeft zij al mijn vriendinnen en buren leren kenen en omdat het hier zo mooi is heeft mevrouw hier ook EEN HUIS gekocht op 200 meter afstand van ons huis.
was super teleurgesteld had dit NOOIT en NEVER verwacht mijn man thuis was lief zoals altijd in die periode van hun flirt die 3 maanden duurde. ik zei ga maar een paar dagen het huis uit om na te denken en meneer was na 4 dagen thuis om bij ons te blijven.
Hij werkt nog wel met haar en zij woont ondertussen hier, dat is verschrikkelijk dus we hadden echt een relatie probleem met ups and downs. ik vind dat mijn man niet echt schud voeld en mij niet echt laat zien hoe belangrijk ik voor hem ben. HIj is 2 maanden depressief en krijgt er ook medicijnen voor, ik blijf hem altijd helpen en laat hem nooit in de steek maar ik vertrouw het niet allemaal. ik heb ze paar keer betrapt dat ze samen waren maar dat was volgens hun toeval. (golden en praten niet intiem) maar ik had het verboden kontakt te hebben met haar.
na maanden stress neemt mijn man een TIME OUT en verteld iedereen, kids, vrienden en ouders wat zijn probleem is, hij houdt van 2 vrouwen, ik geloof nog steeds dat het een verliefheid was die 3 maanden geduurd heeft en mijn man was daarvan flink in de war en kon op een een of andere manier geen afscheid van haar nemen.
De dame zegt mij dat mijn man van haar houdt en dat ik maar weg moet van de golf club ( ik kon haar wel vermoorden) we gaan beiden in terapie, we hebben boeken gelezen, veel gepraat maar toch heeft meneer een time out nodig zo gezegt zo gedaan. na 1 week wilde hij weer thuis komen, dat mocht van mij pas na 1 maand ik was nog niet klaar.
totdat ik briefjes krijg via de post van denk ik collega's, dat ik mijn man NOOIT moet vertrouwen.
ik begreep alleen niet hoe hij tegen haar kon zeggen dat ze van hem hield in zo een korte periode en omdat ze nooit fisiek kontakt gehad hebben kan je toch niet van die persoon houden, want in die 3 maanden hadden ze alleen koffie op kantoor gedronken en 3 lunches gehad. dit kon ik hem wel vergeven maar laat dan wel zien dat IK nu je prioriteit ben en begrijp dat het zeer lastig voor mij is dat hij bij haar werkt (groot bedrijf zitten niet samen op kantoor) en zij hier woont en op de golf club komt, dus ik zie haar vaak en dat doet pijn.
Ja zegt hij daar kom je wel over heen, dat hoopt hij ja
ok meneer komt weer thuis, iedereen gelukkig! voor 3 weken, dan krijg ik weer post, de relatie duurt al heel lang. ik confronteer hem hier mee en inderdaad het zijn geen 3 maanden maar 2 jaar!!!
het was hun idee dat ze lid is geworden op de golf club , dat was de manier om elkaar te kunnen zien, dus haar man moest ook mee dan leek het normaal dat ze samen konden golfen, haar man was gewoon een dekmantel, hij wist van niets ik ook niet en zo konden die 2 lekker samen zijn. smerig hè???
dus mevrouw heeft het huis gekocht toen ze een relatie hadden, ze heeft het alleen gekocht haar man lief mag er wonen tot dat mijn man niet gaat scheiden ( denk ik)
dus alles was gepland. ze heeft mijn kids ontmoet, mijn vrienden iedereen en ze hebben natuurlijk ook sex gehad, ja in 2 jaar kan dat niet anders, in mijn bed en in haar nieuwe huis en god weet waar nog meer.
nu verwacht mijn man dat ik dit alles accepteer omdat ik de gelukkige ben waar hij verder mee wil...ja hallo ben ik gek???
ik zei da hij een andere baan moet zoeken en mevrouw moet haar lidmaatschap hier opzeggen en haar huis verkopen.en dan moet ik nog maar zien of ik nog wel bij hem wil blijven dit kan je je vrouw en kids toch niet aandoen?
hij zegt dat zij hier nooit meer weg gaat, ik en mijn kids wonen hier 18 jaar dit is mijn leven zij woont hier 8 maanden. dus toen zei ik tegen mijn man dan ga jij eruit, weg van ons , ik kan hier niet met zijn 3 wonen.
hij zegt dat hij ook nog van haar houdt.
dus er is geen toekomts voor mij, maar hij denkt van wel want het is uit tussen hun en hij zal nooit m eer liegen, ja dat kan ik niet geloven!!
dusn ik wil nu eerst dat zij hier weg gaat en dat zal zij verschrikkelijk vinden, mijn man moet een andere baan vinden als ze dat niet doen ga ik op kantoor en op de golfclub vertellen wat voor een viezerikken het zijn. als dit allemaal gelukt is verlaat ik mijn man misschien toch nog wel meer eerst moeten ze boetem, ben ik nu te gemeen???? hij zegt van wel
RoodVruchtje
11-01-2023 om 12:32
ArianneH schreef op 11-01-2023 om 12:17:
[..]
De vraag is of je man echt vrijwillig meedeed. Dat zal hij zeggen en vermoedelijk ook denken, maar in machtsverhoudingen (en zijn baas had de macht) is die vrijwilligheid een rekkelijk en bedenkelijk iets. Ga je maar eens inlezen over (seksueel) grensoverschrijdend gedrag en macht. Ik ben benieuwd of je ogen dan opengaan.
En dan is dus de vraag of zij jou kan aanklagen.
Wie zegt het trouwens dat zij jou kan aanklagen als jij 'negatief over haar praat'?
NB. Je praat niet negatief over haar, je vertelt de waarheid, nl. dat zij misbruik van haar macht heeft gemaakt om een seksuele relatie met je man aan te gaan!
Hoe boos ik ook zou zijn, zo hard zou ik het toch niet willen spelen. Alsof ze nog niet genoeg op haar bordje heeft en wat zou het verschil maken uiteindelijk? Het is een volwassen man en had niet jaren een pistool op zijn hoofd natuurlijk voor gedwongen seks en leugens ophangen richting zijn gezin.
Wat mij betreft zou de hele golfclub weten wat zij samen hebben uitgevreten, maar zelfs dat zou ik eerst overwegen, want zou de eer waarschijnlijk nog liever aan mezelf houden. Dus eerst mezelf afvragen of ik wel/niet samen zou willen blijven, incl. relatietherapie, en mocht dit mijn keus zijn, dan krijgt minnares het vanzelf een stuk moeilijker daar nog te willen blijven wonen.
Eppos
11-01-2023 om 20:01
Ja ik vraag mij ook af wat negatief over die mevrouw praten voor zware straf moet opleveren. Zij gaat als bazin buiten haar grenzen en de grenzen van anderen hun huwelijk. Zou daar niet bang voor zijn. Denk dat er weinig mensen zijn die niet begrijpen als je over haar praat, gezien zij in jullie buurt is komen wonen, op jullie golfbaan golft en op je man zit. Dan moet ze maar een hotelletje verderop nemen en daar de fijne dame uithangen. Dit is onbegrijpelijk, ondanks dat ze beide dachten dat dit wel kon
Bijtje82
11-01-2023 om 21:46
Ik had het wel geweten...
Had die man per direct op straat gezet. Dakloos nadenken over wat je aanricht thuis komt vaak harder aan dan je vent met open armen ontvangen iedere avond en zeggen dat hij nu echt moet gaan nadenken wat hij wil.
Kan zoveel bedenken om beiden een hak te zetten zonder dat het strafbaar is of jou aan te rekenen valt. Zou dit echt niet zomaar laten gebeuren.
Voor mij zou dit huwelijk echt direct over zijn en ik zou er alles aan doen om er zelf beter uit te komen.
Ben meestal niet zo haatdragend, maar in dit soort situaties zou ik het per direct worden.
EmmaT
11-01-2023 om 22:37
De vraag is natuurlijk of jij zelf eigenaar bent van wat jullie daar bezitten. Staat alles (het huis dus) op jullie beider naam? Heb jij eigen inkomsten waarmee jij evenveel rechten zou hebben als je man? Het ziet er niet naar uit dat dit goed gaat komen zolang jullie daar allemaal wonen. Wil je zelf verder, wil je überhaupt iets te kiezen hebben, dan zul je financieel onafhankelijk moeten zijn.
Je kunt wel hard gaan zitten roepen dat zij daar weg moet, maar het is schijnbaar niet haar probleem en ook niet dat van je man. Zorg voor jezelf en stel het contact met je kinderen veilig. Dit stopt niet als jij gaat zitten roepen dat 'zij' eruit moeten, want ze gaan niet.
Anna Cara
13-01-2023 om 09:14
Hoe is het nu? We zijn paar dagen verder. Je hebt ondertussen advocaat advies. Hoe ga je het weekeinde in? Plannen voor stappen?
cuorespezzato
13-01-2023 om 13:45
Anna Cara schreef op 13-01-2023 om 09:14:
Hoe is het nu? We zijn paar dagen verder. Je hebt ondertussen advocaat advies. Hoe ga je het weekeinde in? Plannen voor stappen?
moeilijk, ja ik heb advocaat om advies gevraagd , we hebben nu beide een afspraak bei de advocaat, ik kan hier niet mee leven met zo'n bedrog en als ik bij hem blijf dan moet ik ermee kunnen leven dat hij OOK van haar houdt en dat zij hier golft en woont en zij samen werken, daar zal volgens hun beide geen verandering in komen.
klote
ik blijf zeker hier wonen, hij zal weg gaan uit het huis maar zal wel hier blijven golfen (met haar)
kut
Eppos
13-01-2023 om 14:52
Pff nou leuk voor jou en de kinderen. En wanneer vertrekt hij uit het huis? en kun je snel terecht om dit bij de advocaat te bespreken?
RoodVruchtje
13-01-2023 om 17:41
cuorespezzato schreef op 13-01-2023 om 13:45:
[..]
moeilijk, ja ik heb advocaat om advies gevraagd , we hebben nu beide een afspraak bei de advocaat, ik kan hier niet mee leven met zo'n bedrog en als ik bij hem blijf dan moet ik ermee kunnen leven dat hij OOK van haar houdt en dat zij hier golft en woont en zij samen werken, daar zal volgens hun beide geen verandering in komen.
klote
ik blijf zeker hier wonen, hij zal weg gaan uit het huis maar zal wel hier blijven golfen (met haar)
kut
Mag ik vragen waarom jij je, met deze feiten, zo vastbijt daar persé te willen blijven wonen? Waarom kun je niet kiezen voor meer eigen geluk en minder frustratie, pijn en verdriet?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.