Relaties Relaties

Relaties

Doosje

Doosje

30-04-2013 om 23:18

Leeftijdsdisciminatie? :-)

Vandaag was t weer eens zover ( en gisteren ook bedenk ik me net). Ontmoet n leuke man, die me 28 schat en dan niet kan geloven dat ik 40 ben. Als ik dat na n uurtje gezellig kletsen, drinken en dansen nog maar eens herhaal, valt ie bijna om van verbazing. En neemt dan beleefd afscheid van me; te oud.

Natuurlijk leuk zo'n compliment maar wat zou jij doen? Liegen over je leeftijd? Oudere mannen aanspreken (die me dan vragen wat ik studeer)??
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

30-04-2013 om 23:30

Ik zou er niet om liegen

maar je hoeft je leeftijd ook niet meteen bij het eerste dansje te noemen. Hoe ontstaat dat jij meteen in het begin je leeftijd erbij haalt? Vraagt zo'n man ernaar? Is een flirt-gewoonte van jou om hem je leeftijd te laten raden? Dat bedoel ik niet negatief hoor!

MimiKok

MimiKok

01-05-2013 om 10:16

Tja

Als de bewuste man zelf bv 23 is dan is het verschil met 40 best wel groot. Kan mij voorstellen dat de meeste mannen liever met iemand van eigen leeftijd daten.
Het is leuk om er jong uit te zien maar zo heeft ieder voordeel ook zijn nadeel dus.
Als er sprake is van echte aantrekkingskracht dan zal de factor leeftijd best wel wat naar de achtergrond gaan. Wie weet kom je nog iemand tegen die door je uiterlijk heen kijkt!

Ely

Ely

01-05-2013 om 11:16

Maar

Waar val jij dan op? Wil jij graag een jongere vriend? Jij bepaalt toch zelf met wie je in gesprek komt? Als je elke keer alleen met jongere mannen in gesprek komt is misschien de vraag; hoe vind ik een jongere man die met mij een relatie wil?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sawo

Sawo

01-05-2013 om 12:01

Doorvragen

Liegen heeft geen zin denk ik als je een duurzame relatie zoekt komen ze er vanzelf achter. Ze bouwt je relatie met als basis een leugen. Maar misschien doorvragen bij mannen wat precies het probleem is? Misschien kinderwens?
succes

Saar

Met welk doel?

Je vraagt wat anderen zouden doen in zo'n situatie. Met welk doel voor ogen? Waar wil je dat de situatie heen leidt? Dat maakt voor mij nog al wat verschil namelijk.

ook

ook

01-05-2013 om 18:54

Jij

Zou jij zelf graag zo'n jong ventje willen? mij schatten ze ook vlot 15jaar jonger, ik ben 46j maar ik ga toch liever om met leeftijdsgenoten!
Ik glimlach wanneer leeftijdsgenoten van m'n zonen oogcontact met mij zoeken, vind het grappig en ook wel vleiend, maar ik kijk zelf toch liever naar mannen welke leeftijdsgenoten zijn (ik ben gelukkig getrouwd en niet op zoek) Liegen over m'n leeftijd doe ik nooit, ik laat ze soms raden en heb het ook meestal zo dat ze mij niet geloven en het nadien nog eens opnieuw vragen omdat ze denken dat ik wat voorlieg
Toen mijn kinderen tieners waren vroegen ze soms of ik 'al' moeder was, of of ik mijn rijbewijs al had edm.

mopperkont

mopperkont

01-05-2013 om 20:20

Luxeprobleem

Heerlijk toch, dat je er zo jong uitziet? Ik heb het zelf ook wel eens, en het maakt mij allen maar heel erg blij.
Ik vind het juist leuk om het te vertellen en de verbaasde blik te zien.

Conference

Conference

03-05-2013 om 11:43

Tjonge

Je gaat toch niet liegen, je bent wie je bent. Zo oud is 40 nou ook weer niet. Ik zou alleen mannen aanspreken die me aanstaan, of hij er nou ouder uitziet of niet. Dan loop je vanzelf tegen iets leuks aan, die het prima vindt dat je 40 bent. Misschien is dat wel een man van 55, die eruit ziet als 32.

Vic

Vic

04-05-2013 om 15:32

Haha

Ik vraag me altijd af waarom zo'n jonge vent zou vallen voor een oude vrouw. Andersom minder snel, maar ook wel eens bij meer dan 20 jaar leeftijdsverschil. Gelukkig zie ik er gewoon ongeveer zo oud uit als ik ben, en zou het niet in me op komen om te flirten met veel jongere mannen. Tenzij ze er natuurlijk veel ouder uit zien en ik het niet door heb.
Het is me jaren geleden trouwens wel eens overkomen. Leuke man, en ik dacht dat hij rond de 25 was wat best zou kunnen aangezien ik 32 was. Uiteindelijk bleek hij 19 en ben ik me maar heel snel volwassen gaan gedragen

Egel

Egel

04-05-2013 om 18:43

Haha vic (beetje o.t.)

Je weet het vast nog, maar hier meer dan 20 jaar verschil
Wel de gebruikelijke kant op.
Gaat al zo'n 14 jaar heel goed.
Groeten, Egel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.