Relaties Relaties

Relaties

Doosje

Doosje

30-04-2013 om 23:18

Leeftijdsdisciminatie? :-)

Vandaag was t weer eens zover ( en gisteren ook bedenk ik me net). Ontmoet n leuke man, die me 28 schat en dan niet kan geloven dat ik 40 ben. Als ik dat na n uurtje gezellig kletsen, drinken en dansen nog maar eens herhaal, valt ie bijna om van verbazing. En neemt dan beleefd afscheid van me; te oud.

Natuurlijk leuk zo'n compliment maar wat zou jij doen? Liegen over je leeftijd? Oudere mannen aanspreken (die me dan vragen wat ik studeer)??
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

30-04-2013 om 23:30

Ik zou er niet om liegen

maar je hoeft je leeftijd ook niet meteen bij het eerste dansje te noemen. Hoe ontstaat dat jij meteen in het begin je leeftijd erbij haalt? Vraagt zo'n man ernaar? Is een flirt-gewoonte van jou om hem je leeftijd te laten raden? Dat bedoel ik niet negatief hoor!

MimiKok

MimiKok

01-05-2013 om 10:16

Tja

Als de bewuste man zelf bv 23 is dan is het verschil met 40 best wel groot. Kan mij voorstellen dat de meeste mannen liever met iemand van eigen leeftijd daten.
Het is leuk om er jong uit te zien maar zo heeft ieder voordeel ook zijn nadeel dus.
Als er sprake is van echte aantrekkingskracht dan zal de factor leeftijd best wel wat naar de achtergrond gaan. Wie weet kom je nog iemand tegen die door je uiterlijk heen kijkt!

Ely

Ely

01-05-2013 om 11:16

Maar

Waar val jij dan op? Wil jij graag een jongere vriend? Jij bepaalt toch zelf met wie je in gesprek komt? Als je elke keer alleen met jongere mannen in gesprek komt is misschien de vraag; hoe vind ik een jongere man die met mij een relatie wil?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sawo

Sawo

01-05-2013 om 12:01

Doorvragen