Relaties Relaties

Relaties

Ursa

Ursa

30-11-2020 om 15:54

Lat relatie: hoe vaak zijn jullie bij elkaaar en doen jullie dat met spullen?

Puur uit nieuwsgierigheid: hoe vaak zijn de latters onder ons bij elkaar? Mijn vriend en ik zijn bijna elk weekend samen, van vrijdagmiddag tot zondagavond. Nu ben ik nog bij hem omdat ik ziek werd dit weekend en hij wou "me beter maken voordat ik naar huis ging"
het is een ritme dat prima bevalt, hoewel ik het gesleep met spullen vervelend vind (heb natuurlijk toiletspullen en deg. bij hem) maar kleding en werkspullen + spullen van de hond neem ik mee. Hoe lossen de vaste latters dit op? We zijn in 9 van de 10 gevallen bij hem om allerlei praktische redenen (hij heeft een speciaal bed vanwege slechte rug, een slaapapneu apparaat etc) maar ik vraag me af of ik een kast bij hem moet accepteren (wat hij aangeboden heeft) voor allerhande spullen... en wat moet ik achterlaten dan. Want spullen zoals laptop en deg. heb ik natuurlijk niet dubbel.
Ursa

Ursa

Ursa

30-11-2020 om 15:55

Oh ja

Mijn jongste kind is 19 en hij heeft ze niet thuis wat natuurlijk veel vrijheid geeft. Wel wonen we op ruim een uur afstand van elkaar.
Ursa

Phryne Fisher

Phryne Fisher

30-11-2020 om 16:14

Alles mee

Ik neem alles mee wat ik nodig heb. Het enige wat van mij daar ligt zijn tampons, douchegel en wattenschijfjes. Die haalt hij gewoon met zijn boodschappen dus hoef ik er niet neer te leggen.

Vera

Vera

30-11-2020 om 16:18

wij latten 5 jaar

Ik ga ook meestal naar mijn vriend, komt voor ons beiden het handigste uit. We wonen 25 minuten uit elkaar (met de auto). Ik ga 1 middag per week naar hem en dan gaan we hardlopen, ik ga rond 17.00 weer naar huis, dan komen zijn kinderen bij hem eten en ga ik thuis eten met mijn kind (20 jaar). Eén doordeweekse avond ga ik rond 19.30 naar hem toe en blijf dan slapen, de dag erop gaat hij naar zijn werk en ga ik weer naar huis. En vervolgens in het weekend kom ik op zaterdagmiddag rond 16.00-17.00 uur tot zondagavond 19.00 uur.
We zijn allebei tevreden met deze verdeling. We kunnen dan ook nog voldoende eigen dingen doen (ik werk vaak nog op zaterdagochtend)
Qua spullen liggen daar eigenlijk alleen wat spullen in de badkamer dubbel, zoals tandenborstel en wat make up en er slingeren wat leesbrillen van mij rond, en mijn hardloopschoenen liggen daar, thuis loop ik nooit hard. De rest neem ik mee (mijn kleding en mijn kussen neem ik altijd mee, 2e exemplaar van mijn kussen is niet meer te koop, dus dan sleep ik hem iedere keer maar mee)

hier

Ik woon in dezelfde stad (25 minuten fietsen) als mijn LAT partner. Ik ga elke vrijdagmiddag naar hem en blijf daar tot maandagochtend. Maar ik ga bijna altijd zaterdag en zondag even naar mijn eigen huis (om de katten eten te geven, wat te werken, soms een was te doen of te genieten van een leeg huis). Ik heb alleen wat basale dingen (toiletspullen en wat kleding) bij hem liggen. Hij komt elke woensdagavond bij mij en ook hij heeft alleen basale dingen hier liggen.

o en

Ik moet ook wel geregeld niet vergeten om laptop, regenjas of hardloop spullen mee te nemen. Als ik me daarover thuis wel eens beklaag is er wel een kind die zegt dat dat herkenbaar is als kind van gescheiden ouders

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.